Når skal du??Åhh så koseligTeller ned dagene til jeg skal selv
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når skal du??Åhh så koseligTeller ned dagene til jeg skal selv
![]()
Har du fått time??Så koselig! Jeg ble henvist i går, og gleder meg vilt!![]()
Nei, ble henvist 14.30 i går, så litt tidlig. Men FL forventet time innen 7-10 dagerHar du fått time??

Her bestilt, men er så lenge tilBestill deg en time![]()

27. november. 15 dager igjenNår skal du??

Masse masse lykke til!!Såå koselig!! GratulererJeg skal på Tul selv i dag, bestilte meg en tidligere time pga blødning i helgen. Krysser fingrene for at spiren har holdt seg fast
![]()

Masse masse lykke til!!![]()
Håper det går fortNei, ble henvist 14.30 i går, så litt tidlig. Men FL forventet time innen 7-10 dager![]()
Når har du time da?Her bestilt, men er så lenge til![]()
Vi er ca like langt på vei(tror det skiller ett par dager) så jeg er spent!Tusen takk!
Må oppdatere oss om hvordan det går
Det skal jeg gjøre! 2,5 time igjen nåVi er ca like langt på vei(tror det skiller ett par dager) så jeg er spent!Må oppdatere oss om hvordan det går
![]()

Såå koselig!! GratulererJeg skal på Tul selv i dag, bestilte meg en tidligere time pga blødning i helgen. Krysser fingrene for at spiren har holdt seg fast
![]()
29 novemberNår har du time da?![]()

Forløpig bra! Jeg har ikke time før 20:15, så nå er det bare å ventehvordan går det med deg![]()

Ååå idag har jeg vært hos legen og fikk da innvendig og utvendig ul ❤ fikk se og høre det lille bankende hjertet og fikk sett at alt sto bra til!❤
Er 6+5 idag
Er også veldig glad for at det bare var 1![]()

Ååå nå nærmer det seg!! Hold oss oppdatertForløpig bra! Jeg har ikke time før 20:15, så nå er det bare å ventemen jeg har en god følelse
![]()