TUL idag❤

Mona-B

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julikulene 2020
Ååå idag har jeg vært hos legen og fikk da innvendig og utvendig ul ❤ fikk se og høre det lille bankende hjertet og fikk sett at alt sto bra til!❤

Er 6+5 idag:happy:

Er også veldig glad for at det bare var 1 :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20191112_103210.jpg
    20191112_103210.jpg
    14,8 KB · Visninger: 65
  • 20191112_103202.jpg
    20191112_103202.jpg
    14,7 KB · Visninger: 61
Ååå idag har jeg vært hos legen og fikk da innvendig og utvendig ul ❤ fikk se og høre det lille bankende hjertet og fikk sett at alt sto bra til!❤

Er 6+5 idag:happy:

Er også veldig glad for at det bare var 1 :hilarious:
Åhh hurra :Heartred Såååå moro med ultralyd :D
 
Åååå så koselig!! :D:Heartred
 
Ååååh herregud så koselig!! Jeg fikk jaggu tårer i øya. Så artig å se. Gleder meg villt til neste torsdag (da er det min tur)
Hahaha ja! Jeg er helt forelska idag etter jeg fikk treffe lille reka ❤ det ble plutselig så virkelig ❤

Gled deg!!
 
Såå koselig!! Gratulerer :Heartred Jeg skal på Tul selv i dag, bestilte meg en tidligere time pga blødning i helgen. Krysser fingrene for at spiren har holdt seg fast :Heartred
 
Såå koselig!! Gratulerer :Heartred Jeg skal på Tul selv i dag, bestilte meg en tidligere time pga blødning i helgen. Krysser fingrene for at spiren har holdt seg fast :Heartred
Masse lykke til! :Heartred
 
Åhh så koselig :Heartred Teller ned dagene til jeg skal selv :hilarious:
 
Hurraaa❤️
 
Såå koselig!! Gratulerer :Heartred Jeg skal på Tul selv i dag, bestilte meg en tidligere time pga blødning i helgen. Krysser fingrene for at spiren har holdt seg fast :Heartred
Lykke til!!❤
 
Back
Topp