TUL - dato

Skal på TUL igjen i morgen, er da mellom 10-11 uker. Her gjør de det utvendig, så er veldig spent på hva vi får se! Noen med erfaring på utvendig disse ukene?
 
Skal på TUL igjen i morgen, er da mellom 10-11 uker. Her gjør de det utvendig, så er veldig spent på hva vi får se! Noen med erfaring på utvendig disse ukene?
Jeg husker ikke helt hvor tidlig jeg var på første TUL med eldstemann, men var da på Rikshospitalet og tok utvendig hele veien. De hadde bra nok utstyr til det. Så godt. Nå er riktignok knøttet litt rart i begynnelsen. Blir liksom mer unge rundt uke 13:)
 
Jeg husker ikke helt hvor tidlig jeg var på første TUL med eldstemann, men var da på Rikshospitalet og tok utvendig hele veien. De hadde bra nok utstyr til det. Så godt. Nå er riktignok knøttet litt rart i begynnelsen. Blir liksom mer unge rundt uke 13:)
Skjønner, takk :) På klinikken vi skal bruker de kun utvendig, å de kan finne foster helt ned i uke 6-7, så tror de har ett ganske bra apparat. Er også slank over magen, håper det hjelper på :angelic:

Fikk som sagt se forrige uke hos fastlege, men da så vi mer en klump med kropp og en klump med hode. Håper vi får se mer i morgen!
 
Ja, men det er vanskelig å vente når man går med brun utflod.
Absolutt. Jeg klarte ikke å roe meg med "Det er helt vanlig å ikke noe å bekymre seg for" som jeg fikk høre fra både jordmor og lege den gangen jeg opplevde det. Selv om det er ufarlig hos de fleste er det jo også et tegn på at ting har gått galt hos noen. Skjønner godt du ikke klarer stole på at alt er bra før du får det bekreftet.
 
Skal på TUL igjen i morgen, er da mellom 10-11 uker. Her gjør de det utvendig, så er veldig spent på hva vi får se! Noen med erfaring på utvendig disse ukene?

Jeg var på tul 11+4 forrige gang. Så ganske mye utvendig, men ble mer detaljert innvendig :)
 
Jeg fikk se et bankende hjerte idag :Heartred:Heartred:Heartred at 6 millimeter kan se på herlig ut
 
Her blir det ny tul på torsdag, privat denne gangen. Klarer ikke vente i ytterligere 2 uker til hvis det skulle være noe. Da er det bedre å få vite om det kan være mola eller ikke, eller i verste tilfelle en ma
 
Var på TUL i går 8 + ?? Var litt vanskelig å måle lengden :) hjerte slo og fikk med bilde av det lille som var:playful: morro å ha, og kommende storebror syntes det var moro å se , selv om det så ut som en leire klump:laughing021
 
Skal på TUL 28. oktober, da er jeg 10+0. Var på TUL mandag denne uken også (7+0), får enda en ultralyd hos gynekologen på grunn av en muskelknute nær livmoren som hun ville følge med på.
 
Back
Topp