Lykke til i dag!Har tul 7 okt, da er jeg 7+1. Gleder meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i dag!Har tul 7 okt, da er jeg 7+1. Gleder meg
Nærmer seg stadig mer.Fikk time 16.10. Føler det er fryktelig lenge til.
Tusen takk, har time om en halvtime, kjenner jeg er litt nervøs :/Lykke til i dag!
Hvordan gikk det?Tusen takk, har time om en halvtime, kjenner jeg er litt nervøs :/
Det gikk kjempefint, alt så bra utHvordan gikk det?
Lykke til i dag!Jeg har TUL imorgen 8.10, er da 6+4
Jeg husker ikke helt hvor tidlig jeg var på første TUL med eldstemann, men var da på Rikshospitalet og tok utvendig hele veien. De hadde bra nok utstyr til det. Så godt. Nå er riktignok knøttet litt rart i begynnelsen. Blir liksom mer unge rundt uke 13Skal på TUL igjen i morgen, er da mellom 10-11 uker. Her gjør de det utvendig, så er veldig spent på hva vi får se! Noen med erfaring på utvendig disse ukene?
Skjønner, takk På klinikken vi skal bruker de kun utvendig, å de kan finne foster helt ned i uke 6-7, så tror de har ett ganske bra apparat. Er også slank over magen, håper det hjelper påJeg husker ikke helt hvor tidlig jeg var på første TUL med eldstemann, men var da på Rikshospitalet og tok utvendig hele veien. De hadde bra nok utstyr til det. Så godt. Nå er riktignok knøttet litt rart i begynnelsen. Blir liksom mer unge rundt uke 13
Nærmer seg stadig mer.
Absolutt. Jeg klarte ikke å roe meg med "Det er helt vanlig å ikke noe å bekymre seg for" som jeg fikk høre fra både jordmor og lege den gangen jeg opplevde det. Selv om det er ufarlig hos de fleste er det jo også et tegn på at ting har gått galt hos noen. Skjønner godt du ikke klarer stole på at alt er bra før du får det bekreftet.Ja, men det er vanskelig å vente når man går med brun utflod.
Skal på TUL igjen i morgen, er da mellom 10-11 uker. Her gjør de det utvendig, så er veldig spent på hva vi får se! Noen med erfaring på utvendig disse ukene?