Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo være du får TUL-datoen snart, men at de bare sendte ut OUL førstOff. Vet ikke om fastlege har tulla eller sykehuset har tulla. Men fikk skal være henvist til TUL men i dag tikka det inn melding om at jeg har fått time til ultralyd 30 desember.. Noe som vil si er den OUL. Koselig med dato til den og. Men gått å venta på TUL dato så ble litt skuffet
Skal til legen 17.09; vet ikke om det blir noe ul da; men har et lite håp om det; om ikke håper jeg på at hun kan sende hevisning til tidlig ul
Vet ikke om det er noe «spesielt» som må til for å få det..? Eller om det er «spesielt» nok å være slankeoperert
Får vist ikke TUL. Ernæringsfysiologen min sier at de som er slankeoprerte skal ha det (står i retningslinjene deres). Men gyn sier det ikke er nødvendig. Kun ekstra vekst kontroller etter hvert i svangerskapet.. Men, da bestilte vi en privat da Mannen var veldig ivrig på det ogKan jo være du får TUL-datoen snart, men at de bare sendte ut OUL først
Lykke til i dagFått time hos gyn.spes.3 okt, vil da være 6+4
Håper du får den deilige "alt ser bra ut"-følelsen. Det er jo som regel alt fint, men forderdelig tungt når man får motsatt beskjed.Bare en uke igjen til TUL nå!! Er så spent og nervøs..