TUL - dato

Fikk time 16.10. Føler det er fryktelig lenge til.

Var på tul 23 sep:) fikk å da en time til 31.10 rundt uke 12

Off. Vet ikke om fastlege har tulla eller sykehuset har tulla. Men fikk skal være henvist til TUL men i dag tikka det inn melding om at jeg har fått time til ultralyd 30 desember.. Noe som vil si er den OUL. Koselig med dato til den og. Men gått å venta på TUL dato så ble litt skuffet:hilarious:

Off. Vet ikke om fastlege har tulla eller sykehuset har tulla. Men fikk skal være henvist til TUL men i dag tikka det inn melding om at jeg har fått time til ultralyd 30 desember.. Noe som vil si er den OUL. Koselig med dato til den og. Men gått å venta på TUL dato så ble litt skuffet:hilarious:
Kan jo være du får TUL-datoen snart, men at de bare sendte ut OUL først

Jeg kontaktet jordmor i dag med ønske om henvisning til tidlimg ultralyd. Hun sendte henvisning, men det er opp til sykehuset og vurdere behovet. Så nå venter jeg i spenning.

Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta før svar? Det er St. Olavs i Trondheim henvisningen er sendt til.

Var på tidlig ul i dag pga ivf 8+3 er jeg, fikk se en liten bønne med et bankende hjerte:love7 Skal på ul igjen i uke 12. Får ekstra oppfølging i tillegg pga alder;)

Skal til legen 17.09; vet ikke om det blir noe ul da; men har et lite håp om det; om ikke håper jeg på at hun kan sende hevisning til tidlig ul:love017
Vet ikke om det er noe «spesielt» som må til for å få det..? Eller om det er «spesielt» nok å være slankeoperert:taunt014

Hvis du er slankeoperert får du ikke TUL, men du får ultralyder for å sjekke vekst senere i svangerskapet, fra uke 20-25 og hver 4 uke ut svangerskapet.

Jeg er en litt bekymra person, så jeg kunne egentlig tenke meg å bestille 2 TUL... en i uke 6 cirka for å sjekke om hjertet slår, og en i uke 12-13 for å sjekke at alt fortsatt er ok før vi forteller at vi er gravide til «alle».
Også har vi snakket om å ta en i uke 16ish for å få vite kjønnet før jul - en liten julegave til oss selv :Heartred

Kan jo være du får TUL-datoen snart, men at de bare sendte ut OUL først
Får vist ikke TUL. Ernæringsfysiologen min sier at de som er slankeoprerte skal ha det (står i retningslinjene deres). Men gyn sier det ikke er nødvendig. Kun ekstra vekst kontroller etter hvert i svangerskapet.. Men, da bestilte vi en privat da:) Mannen var veldig ivrig på det og:happy:

Bare en uke igjen til TUL nå!! Er så spent og nervøs..
Håper du får den deilige "alt ser bra ut"-følelsen. Det er jo som regel alt fint, men forderdelig tungt når man får motsatt beskjed.

Back
Topp