TUL bilder og erfaringer

Tittei :Heartred Dette knøttet sprellet og vinket til oss i dag. Målt til 9+4, helt etter boken.

Herlig! :Heartred Er det innvendig eller utvendig ul? Jeg skal i morgen, er da 9+3 etter egne beregninger så håper jeg får se noe lignende. :happy:

Herlig! :Heartred Er det innvendig eller utvendig ul? Jeg skal i morgen, er da 9+3 etter egne beregninger så håper jeg får se noe lignende. :happy:
Ja, jeg var så nervøs. Hadde hatt en litt kraftig og plutselig blødning. Dette er faktisk utvendig ul, jeg har aldri hatt utvendig ul før. Hun sa hun ville prøve utvendig først, og vi så hjerteslagene umiddelbart. Jeg tror det var bra ul-utstyr, da hun vi var hos har spesialisert seg innen ul, tror jeg. Så spennende det blir i morgen, masse lykke til! Håper du oppdaterer :Heartred

Hos oss lå hjerteslagene på 118 ved 7+0. Jeg fikk beskjed om at det var innenfor normalen, og det har også gått helt fint hittil. Ble også målt til 6+2 da, så 5 dager «bak skjema». Krysser fingrene for at det bare var litt tidlig enda.
Kan jeg bare spørre; Hvor lang var den lille da du ble satt tilbake fem dager, til 6+2? :)

Ny litt akutt tul i dag etter en liten blødning og fravær av symptomer, da legen vil følge ekstra opp pga min historie. Ble satt frem i motsetning til den forrige da jeg ble satt tilbake:p målte 1,3 cm og 8+1
FE20A062-C46B-45AE-9B9E-2CB8EB346B18.jpeg

Takk for innspill :Heartred:Heartred
Hvilepulsen min har gått litt opp igjen nå, så håper det på et eller annet vis kan ha positiv sammenheng med det som skjer inni der - Den har sunket litt i dagene før helga, så det at den stiger igjen ser jeg på som et godt tegn :hilarious:
Huff, blir noen lange dager frem til ny UL på torsdag!

Lykke til på Ul i morgen ❤️❤️

Var på TUL i dag. Alt så bra ut Beregnet 6+5 etter mensdato, men hun mente jeg nok kun var rundt 6+0.

Når dere har vært på TUL og blitt satt tilbake , regner dere da i appen etter første mens eller ut i fra det gyn har sagt ?:)

Når dere har vært på TUL og blitt satt tilbake , regner dere da i appen etter første mens eller ut i fra det gyn har sagt ?:)
Jeg regnet bare etter mine egne målinger når jeg ble satt tilbake fra mens, men så kom jeg på neste tul og ble satt frem så det er mye frem og tilbake frem til oul. Min gyn anbefalte å bare forholde meg til mine egne beregninger:)

Back
Topp