Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ånei, så leit, kjære deg. Så forferdeleg å gå rundt sånn i uvissheit!! Eg veit dessverre alt om korleis det er etter at eg opplevde MA sjølv i fjor (også IVF). Då var det også for sakte hjerteaktivitet, og i tillegg målte embryoet for kort og fostersekken var for liten. Sa gynekologen noko om storleiken på embryoet? Håpar at den lille berre har utvikla seg litt treigt… Håpar sånn for deg!Vet ikke, men sakte nok til at jeg så det selv
Gyn sa at det var utydelig, så spurte jeg «er ikke de litt sakte?», så sa han «jo, så du må få en ny time».
Har googlet myyye før denne timen, så vet jo at sjansen for at det går bra er veldig liten :/ Er jo helt sikker på befruktning, eneste er at fryst embryo visstnok KAN utvikle seg noe saktere enn fersk, men vet ikke om det er nok, og er visst lite forskning som er helt entydig.. Men det er liksom det eneste lille halmstrået jeg har![]()
Wææææ, for ein sjokkarta beskjed å få!!! Både ifht sjølve svangerskapet og tida etterpå. Lurer også på korleis det var å få ein slik beskjed? Håpar du blir tett fulgt opp!Vet ikke hvordan de ikke har sett det før men var på ultralyd i dag å fikk vite det er trillinger, ikke tvillinger..![]()
Shiiiit! Gratulerer så mye!Vet ikke hvordan de ikke har sett det før men var på ultralyd i dag å fikk vite det er trillinger, ikke tvillinger..![]()

Hos oss lå hjerteslagene på 118 ved 7+0. Jeg fikk beskjed om at det var innenfor normalen, og det har også gått helt fint hittil. Ble også målt til 6+2 da, så 5 dager «bak skjema». Krysser fingrene for at det bare var litt tidlig enda.Hvordan var dine hjerteslag ??
Jeg skal være 6+6 i dag.
Etter 6+3 (ca), så bør hjerteslag ligge på minst 120, før det på 110.
Mine lå kanskje på 80Skal se om jeg finner noen linker hvis du vil ha
![]()
Hos oss lå hjerteslagene på 118 ved 7+0. Jeg fikk beskjed om at det var innenfor normalen, og det har også gått helt fint hittil. Ble også målt til 6+2 da, så 5 dager «bak skjema». Krysser fingrene for at det bare var litt tidlig enda.
Ja helt sykt!Oioioi enda en gamechanger!! H ordan tar dere det, og hvordan vil dere følges opp videre? Kan ikke forestille meg hvordan dette kan føles! Det er litt av en gave, men kan tenke meg at det følger med en del bekymringer og tanker også![]()
Absolutt, men det høres ut som dere har en fantastisk innstilling! Dette skal gå bra detJa helt sykt!Det går fint nå, vi skal klare dette men alt blir jo annerledes
Kommer ikke til å gå over 35 uker å får oppfølging annen hver uke. Henvist til sykehuset nå for oppfølging av trillingsvangerskap.
Takk for innspillHos oss lå hjerteslagene på 118 ved 7+0. Jeg fikk beskjed om at det var innenfor normalen, og det har også gått helt fint hittil. Ble også målt til 6+2 da, så 5 dager «bak skjema». Krysser fingrene for at det bare var litt tidlig enda.

Altså gøøøøy med en sol venter trillinger i min fjerde og siste termingruppeVet ikke hvordan de ikke har sett det før men var på ultralyd i dag å fikk vite det er trillinger, ikke tvillinger..![]()

Krysser fingrene for at alt utvikler seg normalt og at det går bra for dere

litt stresset for at det er litt lite rundt 7+2 men han sa det var helt fint og at el kunne variere litt så tett etter en ma.. i appene mine står det alt fra 6 mm til 1,4 cm så det er vel innafor?Fikk du vite hvor langt embryo målte i mm? Er ca like langt som deg men syntes min målte litt liten, selv om legen var fornøyd7+1.
fikk se et lite foster med hjerteaksjon![]()
etter egne beregninger er jeg 10+2 I dag, men hun målte til ca 9+6, men ville egentlig bare si 9 til 10 uker.Det gikk kjempebra på UL i dagetter egne beregninger er jeg 10+2 I dag, men hun målte til ca 9+6, men ville egentlig bare si 9 til 10 uker.
Utrolig at man ser såpass mye så tidlig. Helt fascinert av at det ligna på et menneske alleredeog veldig betryggende å se at hjertet slo og alt så ut til å være i orden, etter blødning for en uke siden

Det er så smått så tidlig, og ofte vanskelig å måle. Ved min første ul som var 6+5 fikk jeg også beskjed om at alt var normalt, men jeg stresset likevel for at størrelsen var i litt liten (5 mm), men ved to senere ul har det fremgått fin vekst, og at alt er normalt fortsatt. Du hadde fått beskjed hvis det var avvik av betydning.Bankende hjerte og 6 mmlitt stresset for at det er litt lite rundt 7+2 men han sa det var helt fint og at el kunne variere litt så tett etter en ma.. i appene mine står det alt fra 6 mm til 1,4 cm så det er vel innafor?