Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult! Skal føde på Ahus selv. Når er din termin?Fått time når jeg er 12+3 Tror det tok litt under en uke fra lege sendte henvisning til jeg fikk bekreftet time på Ahus. Fikk innkalling til OUL samtidig.
Er det ikke noe alternativ å gå til JM i f.eks Sør-Odal?Jeg var hos JM kl. 13-14 på en torsdag, fikk tildelt timer til OTUL og OUL morgenen etterpå. OTUL 12+4 og OUL 18+5. Ultralyder ved Ahus Kongsvinger.
Jeg begynte med JM-oppfølging i Kongsvinger (kommunalt) den ene timen den torsdagen, men hun gikk ut i permisjon før jeg rakk flere timer, dermed ble det videre JM-oppfølging i Lillestrøm kommune (måtte endre bostedsadresse til svigers) og fødeplass ved Ahus Nordbyhagen (lettere å bytte fra Nordbyhagen til Kongsvinger kontra omvendt). Bor i Kongsvinger og skal flytte til Lillestrøm (ukjent når). Den største utfordringen for vår del er at Kongsvinger per dags dato ikke har kommunal JM (det er ikke lov å ikke ha JM-tilbud, men hva kan man gjøre) og jeg har ikke FL i nærheten, noe som har gjort det vanskelig å få oppfølging i det hele tatt
Nei JM var leid inn fra Sør-Odal og en må forholde seg til kommunen en har bostedsadresse. SupertungvindtEr det ikke noe alternativ å gå til JM i f.eks Sør-Odal?
26. septemberKult! Skal føde på Ahus selv. Når er din termin?
Ja, vet man må forholde seg til bosted men man skulle jo trodd det fantes unntak når det er lovpålagt. Men jordmora i sør-odal er jo allerede delt med en annen kommune, så hun har sikkert mer enn nok å gjøreNei JM var leid inn fra Sør-Odal og en må forholde seg til kommunen en har bostedsadresse. Supertungvindt
Det ble vel egentlig opp til meg selv å finne en løsning, hadde det vært helt kriselise så kunne jeg sikkert fått til et unntak men var «enklest» å bare ta kontakt med fremtidig helsestasjon siden det hastet med å få videre oppfølgingJa, vet man må forholde seg til bosted men man skulle jo trodd det fantes unntak når det er lovpålagt. Men jordmora i sør-odal er jo allerede delt med en annen kommune, så hun har sikkert mer enn nok å gjøre