TUL 11+0 til 13+6. Når fikk du time?

Det er jo helt sykt! Snakk om å gi fødende stress og drepe alt av oksytocin.
Ja, ble rimelig satt ut! Fikk beskjed om å ikke nøle med å ringe 113 :oops: men vi rakk det og det gikk heldigvis fint!
 
Legen min sendte henvisning til sykehuset med melding om at vi var bortreist i uke 13. Fikk time til TUL i uke 13. Ringte sykehuset med en gang timen tikket inn - de hadde ingen andre timer. Utrolig kjedelig og kjipt.
Er vår første, så ergerlig å gå glipp av og litt dårlig opplevelse..
 
10+6, men jeg skal ta NIPT da. Om ikke tror jeg at jeg hadde bedt om time litt senere.
Jeg fikk 13+2 med NIPT og det stresser meg. Så at din NIPT ikke var det du hadde håpet på. Fikk du svar fort? Håper alt viser seg å være bra :Heartpink
 
Det var vår fjerde med raske fødsler bak meg... Hun sjekket åpning og tok i litt for fortgang på Ahus, kom tilbake etter 10 min og sa hun måtte sende oss til Kongsvinger :oops: Greit å vite at det kan skje ihvertfall :wacky:
Helt hårreisende!! De har klart å legge lokk på at det ikke bare var ABC som ble lagt ned, men også en del flere fødeplasser. Og politikerne ønsker flere barn… :rolleyes:
 
Helt hårreisende!! De har klart å legge lokk på at det ikke bare var ABC som ble lagt ned, men også en del flere fødeplasser. Og politikerne ønsker flere barn… :rolleyes:
Ja vet, helt vilt...

Jeg blir gjerne med å demonstrerer når det gjelder føde/barseltilbudet i landet... Håper det passer en gang! :-)
 
Jeg fikk 13+2 med NIPT og det stresser meg. Så at din NIPT ikke var det du hadde håpet på. Fikk du svar fort? Håper alt viser seg å være bra :Heartpink
Jeg tok NIPT tirsdag forrige uke og legen ringte i dag så gikk overraskende fort da de sa det tok 2 uker å få svar :)
 
Har selv fått svar nå. Henvisning sendt inn mandag 12 feb, fikk svar i dag 14 feb.

TOUL 14 mars (12+1), men ble ventelistet til OUL? :rolleyes: Noen som har erfart det?
Ikke venteliste, men fikk time veldig sent til å være OUL syntes jeg.. godt inn i uke 20 fikk jeg time.
 
Fikk time 19+1, tror jeg hadde fått tidligere om det ikke var for påska, men det er jo godt innenfor "fristen".
 
TS her. Sendte Mail til helsestasjonen og spurte om dette med venteliste forrige fredag. Søndagen fikk jeg oppdatert dokument med time 18+2.
 
TS her. Sendte Mail til helsestasjonen og spurte om dette med venteliste forrige fredag. Søndagen fikk jeg oppdatert dokument med time 18+2.
Så bra, da fikk du jo time ganske "tidlig" også :-) godt å ha datoen å forholde seg til!
 
Ja, veldig deilig. Fikk bekreftet fødeplass i samme brev også. Hadde ikke tenkt over at det ikke stod i forrige
Det stod i brevet med ordinær ultralyd hos meg og :-) da har man bekreftelsen, også får man vente i spenning om det blir Ahus eller om de er fulle på fødetidspunkt :wacky:
 
Back
Topp