TUL 11+0 til 13+6. Når fikk du time?

Skal på gynekologisk poliklinikk i Porsgrunn! Som tilhører Skien☺️
Masse lykke til, de er flinke der :) :Heartred sykehuset generelt syns jeg værtfall. Går til vanlig gyn uten om sykehuset, for veldig fornøyd der, også blir jeg fulgt opp av fastlege og skal til jordmor 12 mars så håper det blir kjemi og god kommunikasjon der.
 
Masse lykke til, de er flinke der :) :Heartred sykehuset generelt syns jeg værtfall. Går til vanlig gyn uten om sykehuset, for veldig fornøyd der, også blir jeg fulgt opp av fastlege og skal til jordmor 12 mars så håper det blir kjemi og god kommunikasjon der.
Så godt å høre, tusen takk :Heartred ja jeg er hos jordmor i Larvik og er veldig fornøyd!:)
 
13+4 er jeg når jeg har otulSyns den var i «seneste» laget tbh
 
Det er jo egentlig helt innafor :) skjønner du synes det er sent, men da ser man jo mest mulig også ☺️

Ja er jo innafor. Hehe bare jeg som føler litt på bekymring for ma. I og med dette er 3/3 svangerskap totalt. Å jeg sliter med å tro det går bra. Føler «alle andre» rundt oss mister både en og flere svangerskap. Mens jeg skal ha ingen? Typ.. om det gir mening.. så håper jeg jo selvsagt alt er bra. Men er litt urolig likevel for at jeg går i flere uker med «dødt» foster typ. Selv om oddsa er på min side. Ja vet ikke om det gav noe mening haha.
 
Back
Topp