Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: thejohan
Ang fugler som faller i bakken, så tror jeg bare det er et tegn på at LSK (Altså Lillestrøm, aka Fugla) rykker ned til neste år..
[8D]
ORIGINAL: *Nothernstar*
ORIGINAL: Tøsa
Ja tror det skjer en eller annen forandring ja.
Og tror disse dyre-dødsfallene har noe med dette å gjøre. Det i Arkansas (fuglene og fisken) er f-eks bare 20 timer fra Yellowstone Nasjonalpark, supervulkanen som har vært på overtid i flere hundre år nå. Går DEN er det ute med oss alle!
Hvor har du sånt fra?
Skal den liksom utslette hele jorden?
Nei, den utsletter store deler. Men askeskyen vil legge store deler av verden øde, lage en ny istid. Kanskje noen få overlever men stor sett er vi ganske fucked om en supervulkan går av.
Jeg tror heller ikke verden kommer til å gå under i 2012. Så overtroisk er jeg ikke. Dette med Mayakalenderen tror jeg ikke på heller. MEN jeg tenker på alt som er skjedd de siste 2 årene.
Jeg henter ikke min fakta fra verken media eller Nasa.
Uansett. Verden kommer til å gå under, forhåpentligvis ikke før om flere millioner år men NOE vil forandres i vår levetid. DET tror jeg på.
Syns det er naivt å tro at vi kommer til å leve evig og vi kan bare forurense og gjør hva vi vil med kloden uten å få svi for det.
Men det er jo sant...
Jeg tror heller ikke verden kommer til å gå under i 2012. Så overtroisk er jeg ikke. Dette med Mayakalenderen tror jeg ikke på heller. MEN jeg tenker på alt som er skjedd de siste 2 årene.
Jeg henter ikke min fakta fra verken media eller Nasa.
Uansett. Verden kommer til å gå under, forhåpentligvis ikke før om flere millioner år men NOE vil forandres i vår levetid. DET tror jeg på.
Syns det er naivt å tro at vi kommer til å leve evig og vi kan bare forurense og gjør hva vi vil med kloden uten å få svi for det.

Ang fugler som faller i bakken, så tror jeg bare det er et tegn på at LSK (Altså Lillestrøm, aka Fugla) rykker ned til neste år..
[8D]
ORIGINAL: ~Mummimamma~
[8D]
HAHAHHAHAHAA, beste kommentaren EVER!
ORIGINAL: Pontus
ORIGINAL: Kineblomst
Tror dere på jordens undergang i 2012? ( tenker ikke på filmen)
Nå regner det jo fugler og fisk i Usa, og nå fugler i Sverige???
og for å ikke nevne de store "hullene" i bakken som plutselig dukker opp...store hull...
Tsunami (eller hvordan det skrives...)
store oversvømmelser her og der og sikkert masse mer jeg ikke kommer på
Er det en tilfeldighet? *grøsse*
ORIGINAL: Sicily
og for å ikke nevne de store "hullene" i bakken som plutselig dukker opp...store hull...
Nei. Les Johannes Åpenbaring. [;)] Og nei, det står ikke noe bestemt årstall i Bibelen, det står at INGEN skal kjenne tidspunktet. Og nei, jeg tror ikke det skjer noe med oss i 2012.. [;)]
ORIGINAL: Bouncy Buttocks
ORIGINAL: Sicily
Nei. Les Johannes Åpenbaring. [;)] Og nei, det står ikke noe bestemt årstall i Bibelen, det står at INGEN skal kjenne tidspunktet. Og nei, jeg tror ikke det skjer noe med oss i 2012.. [;)]
For en tilfeldighet. Bouncys Åpenbaring sier mye av det samme. Jeg må være synsk, for ikke å si guddommelig. Førstemann som tilber meg blir høyesteprestinne i kirken min!
ORIGINAL: *Nothernstar*sign. en eller annen gang vi dø. om ALT liv utslettes vites ikke... kom jo liv etter dinosaurene...
*ler*
Nei... jeg tror ikke på sånt. Heldigvis.
Så du tror ikke verden kommer til å gå under noe gang?
Som alle andre stjerner ville solen også slokke, og da vil ingenting overlever. Supervulkanene VIL gå av en eller annen gang, da vil ingenting overleve. En stor komet VIL komme mot oss en eller annen gang, ingenting vil overleve. Spørsmålet er NÅR og HVORDAN, ikke OM.[;)]