Tror dere... Ang 2012

ORIGINAL: *Nothernstar*

ORIGINAL: Søte frøken

På hvilken måte blir det undergang da? Hvis noen tror en planet skal kræsje med oss så skulle vi sett den planeten for lenge siden. Og vi hadde ikke hatt sol nå[;)]

Skal bakken dette under oss? jaha[8|] hvor forsvinner den da?
jordskorpe forskyving skjer hele tiden, så det er ingen diskusjon og ta[;)]

Jeg ser ikke hvordan det er mulig at at jorda skal gå under[8|] Det er vås og eventyr.

Er du virkelig så naiv?

Det kan gå mange 1000 år før verden går under.
Da ser man ikke disse kometene enda. Og innen den tid kan solen være slukket. Må du ikke glemme at jorden er veeeeeldig gammel og kan bli veldig mye eldre. Men EN gang, forhåpentligvis langt fremme, vil den også ta slutt.
Tror du må lære deg matte en gang til.. HI snakka om at jorda går under i 2012 og det er da ikke mange 1000 år til? I følge min regning er det enste år...

Tror liksom ikke jorda plutselig går unner på ekko vis. Mere sannsynlig at det bryter ut en ny verdens krig eller noe slikt. 

Nei, tror ikke det.
Og planet x eller NIBIRU er bare tull.
http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/myter_0403/myter_0403.html
Anser Institutt for astorfysikk som ganske pålitlig kilde.

Sist jorden skulle rammes av en Planet x var i 2003, og skulle det skje i 2012 skulle vi ha sett den nå.

ORIGINAL: Baby4us

Sakset fra wikipedia... ikke spesielt troverdig..?

Yellowstone-vulkanen
Fra Wikipedia, den frie encyklopedi
Gå til: navigasjon, søk
Fletting: Det er foreslått at denne artikkelen eller seksjonen blir flettet inn i Yellowstone nasjonalpark.
Mangler kilder: Denne artikkelen inneholder påstander som trenger kildehenvisninger, enten fordi de er kontroversielle eller vanskelige å verifisere. Slike påstander kan bli fjernet.Yellowstone nasjonalpark er det man kaller en supervulkan. Under parken er det et enormt magmalager som når som helst kan få utbrudd. Yellowstone hadde sist utbrudd for 640 000 år siden, og man har regnet ut at den har en syklus på litt under 600 000 år, altså er Yellowstone 45 000 år på overtid i forhold til syklusen. Hvis Yellowstone får et nytt utbrudd, vil den ødelegge tilnærmet alt liv på det nord-amerikanske

Ikke bare bare når vulkaner har usatbile sykluser [8D] Kansje den er gravid ?

ORIGINAL: PS.I Love You

ORIGINAL: Baby4us

Sakset fra wikipedia... ikke spesielt troverdig..?

Yellowstone-vulkanen
Fra Wikipedia, den frie encyklopedi
Gå til: navigasjon, søk
Fletting: Det er foreslått at denne artikkelen eller seksjonen blir flettet inn i Yellowstone nasjonalpark.
Mangler kilder: Denne artikkelen inneholder påstander som trenger kildehenvisninger, enten fordi de er kontroversielle eller vanskelige å verifisere. Slike påstander kan bli fjernet.Yellowstone nasjonalpark er det man kaller en supervulkan. Under parken er det et enormt magmalager som når som helst kan få utbrudd. Yellowstone hadde sist utbrudd for 640 000 år siden, og man har regnet ut at den har en syklus på litt under 600 000 år, altså er Yellowstone 45 000 år på overtid i forhold til syklusen. Hvis Yellowstone får et nytt utbrudd, vil den ødelegge tilnærmet alt liv på det nord-amerikanske

Ikke bare bare når vulkaner har usatbile sykluser [8D] Kansje den er gravid ?

Hahaha.[:D] Skal se det dukker opp en baby vulkan om en stund.[8D]

Nei tror ikke d.
som PS,I Love You skrive, så tror eg og at d e MYE større sjangs for at d bryte ut ein 3 verdens krig som vil ta knekken på uendelig mange mennesker me atombomber å d som e.

ORIGINAL: *Musti*

Nei.. Har ikke sett den filmen heller..

Ikke ta deg bryet! Den filmen var så rævva at omtrent halvveis håpet jeg at de bare skulle bli utslettet hele gjengen... [8D]

ORIGINAL: IdaK

Ikke ta deg bryet! Den filmen var så rævva at omtrent halvveis håpet jeg at de bare skulle bli utslettet hele gjengen... [8D]
Hehehe,, Sånne filmer ligger ikke heeelt innafor min interesse [:)]

ORIGINAL: *Tullingen*

Nei tror ikke d.
som PS,I Love You skrive, så tror eg og at d e MYE større sjangs for at d bryte ut ein 3 verdens krig som vil ta knekken på uendelig mange mennesker me atombomber å d som e.

mye mere redd for det enn Yellowstone-vulkanen hvertfall [:o]

ORIGINAL: *Tullingen*

Nei tror ikke d.

Ja, den sannsynligheten er mye større.

ORIGINAL: IdaK

Hehehe,, Sånne filmer ligger ikke heeelt innafor min interesse [:)]

Jeg har vanligvis sansen for sånne filmer, men akkurat denne dro så sinnsykt ut, det ble bare for dumt. Tror ikke hensikten var at man skulle sitte og rope "just die already!" mens man så den... [8D][:)]

synes det er ekkelt at det ramler ned 4-5000 døde fugler i usa, og i samme stat kommer det 100 000 døde fisk på land

og nå har det ramlet ned 500 døde fugler i sverige også

hva er dette?

jeg kan godta en forklaring på de i usa, de har hatt endel uvær, som tornadoer osv, så det kan være en forklaring
men i sverige har det ikke vært sånt vær[&:]

ORIGINAL: Kineblomst

Tror dere på jordens undergang i 2012? ( tenker ikke på filmen)

Nå regner det jo fugler og fisk i Usa, og nå fugler i Sverige???

og for å ikke nevne de store "hullene" i bakken som plutselig dukker opp...store hull...
Tsunami (eller hvordan det skrives...)
store oversvømmelser her og der og sikkert masse mer jeg ikke kommer på

Er det en tilfeldighet? *grøsse*

ORIGINAL: Søte frøken

ORIGINAL: lille nuppa

synes det er ekkelt at det ramler ned 4-5000 døde fugler i usa, og i samme stat kommer det 100 000 døde fisk på land

og nå har det ramlet ned 500 døde fugler i sverige også

hva er dette?

jeg kan godta en forklaring på de i usa, de har hatt endel uvær, som tornadoer osv, så det kan være en forklaring
men i sverige har det ikke vært sånt vær[&:]

Det med fiskene kan vel være olja de sliter med nå?
da hadde de vel sagt fisk full av olje[8D]
men nei er nok en annen forklaring[&:]

neeei,tror ikke det egentlig..men kan aldri si aldri..tror det er mer sannsynlig med atomkrig, hele verden blir som shernobel(aner ikke hvordan det skrives[8D][8D]) blir født forvridde mennesker med 3 hoder osv overalt[:-][:-]
hvis selve jorda går under, ja da går det nok ganske fort, kanskje merker vi ikke noe i det heletatt før vi er daue

Jeg har ingen tro på at jorda vår går ned i 2012.
Men jeg tror jorda rydder opp litt, vi er for mange på vår planet. Så derfor har vi alle disse natur katastrofene.
Men det er min teori da[8D]

ORIGINAL: søteste

Jeg har ingen tro på at jorda vår går ned i 2012.
Men jeg tror jorda rydder opp litt, vi er for mange på vår planet. Så derfor har vi alle disse natur katastrofene.
Men det er min teori da[8D]
ja,enig i den..og det er ikke nødvendigvis en dum ting[8D]

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

neeei,tror ikke det egentlig..men kan aldri si aldri..tror det er mer sannsynlig med atomkrig, hele verden blir som shernobel(aner ikke hvordan det skrives[8D][8D]) blir født forvridde mennesker med 3 hoder osv overalt[:-][:-]
hvis selve jorda går under, ja da går det nok ganske fort, kanskje merker vi ikke noe i det heletatt før vi er daue

Tsjernovbyll (eller?)

ORIGINAL: MammaTilToSmå

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

Tsjernovbyll (eller?)
hehe,sikkert[8D] bare skrev det slik jeg sier det jeg[:-][:-]

Back
Topp