Tror dere... Ang 2012

En i bekjentkretsen min er alternativ, og snakker om at det vil bli mørkt over en periode ved 2012. Noen vil overleve, andre ikke.

Jeg vet ikke hvorvitd jeg tror på dette selv. Må leve i nuet iallfall! [:)]

Nyttårsaften 2012 skal jeg svi vekk alle pengene på fyrverkeri, det skal bli en siste fest.

Ehhhh nei, jeg tror ikke på det[;)]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

ORIGINAL: ~lykkelig med barn~

En i bekjentkretsen min er alternativ, og snakker om at det vil bli mørkt over en periode ved 2012. Noen vil overleve, andre ikke.

Jeg vet ikke hvorvitd jeg tror på dette selv. Må leve i nuet iallfall! [:)]

Men mørkt? Det er veldig defust.... h*n sa ikke noe mere?
å,så kos[:)][:)] *levende lyyyyys*[8D]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

hihihi.... planet x ville jo ikke treffe oss.. bare påvirke magnetfelter eller slikt[8D]

yellowstone er på overtid, og ja, den er farlig![8D] hvis den våkner utsletter den mye av usa (hahaha[:-]) og mørklegger resten av jorda med asken sin slik at vi ikke får sol![8D][8D]
Den blir nok fort våken om det er flere mindre vulkaner som spytter litt i nærheten.

Dere har vel og hørt om disse bunkerne rundt omkring i verden?[8D] Det er min personlige favoritt!!![:D]
At alle stormakter samler ressurser og viktige personer som skal ned under jorda til "faren" i 2012 er over... haha[:D][:D]
Så er det bare om å håpe man selv blir trukket ut i det store lottospillet![8D][8D][8D][8D][8D] Et eller annet med noe radioaktive greier!

Jeg synes det er litt småmorsomt hva man kan komme på...[:)] Husker jeg så et program hvor en mann og hans familie bestemte seg for å bo ute i bushen for å "redde" verden....[8|]

Jeg vil heller dø enn å sitte nedi den bunkersen[8D]

Fire sider og ikke en kjeft som lurer på hvor i bibelen det står at verdens undergang kommer i 2012 og at vi vil få "microship" under huden. Har jeg gått glipp av en "The Bible Pre-2012 Edition - Now Loaded with even More Bullshit"?

Ja, jeg tror det skjer en forandring i 2012, men jeg tror IKKE verden går under [:)]

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Fire sider og ikke en kjeft som lurer på hvor i bibelen det står at verdens undergang kommer i 2012 og at vi vil få "microship" under huden. Har jeg gått glipp av en "The Bible Pre-2012 Edition - Now Loaded with even More Bullshit"?

ORIGINAL: MammaTilToSmå

ORIGINAL: Jafseslafsaslappfis

neeei,tror ikke det egentlig..men kan aldri si aldri..tror det er mer sannsynlig med atomkrig, hele verden blir som shernobel(aner ikke hvordan det skrives[8D][8D]) blir født forvridde mennesker med 3 hoder osv overalt[:-][:-]
hvis selve jorda går under, ja da går det nok ganske fort, kanskje merker vi ikke noe i det heletatt før vi er daue

Tsjernovbyll (eller?)

Næh.. Tsjernobyl.

evt. Tjernobyl. Etter hva jeg har forstått kan begge brukes.

ORIGINAL: slisabeth

ORIGINAL: mortiljenteoggutt

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Det står ikke at verden skal gå under i 2012, det står heller ikke direkte at man skal få microshipper under huden, men det står at man skal få merker på hånden og i pannen og man kan bare kjøpe og selge hvis man har disse merkene.

Hunder har jo sånne microshipper, og de har allerede ship i bankkortet..så

Skal se om jeg finner det.

Er det miniskip dere prater om?

Jeg regner med at bankkortet mitt flyter hvis jeg hiver det på havet, altså, men det har aldri falt meg inn å kalle det for et lite skip. Ikke har jeg tenkt å operere båter inn i kroppen, heller, men folk finner jo på alskens nå i disse dager.

Akkurat dette med datoen i 2012 tror jeg egentlig ikke så mye på, men jeg er overbevist om at det vil skje drastiske endringer snart. Man ser det på alt som foregår av naturkatastrofer og merkelige fenomener.
Jeg tror vi vil lide omtrent samme skjebne som dinosaurene - altså omtrent total utslettelse på én gang.

Ingen har overlevd livet enda, det vil ikke vi gjøre heller, gitt..

ORIGINAL: *Musti*

ORIGINAL: Kineblomst

ORIGINAL: *Musti*

Nei.. Har ikke sett den filmen heller..

He he, det står vel i bibelen... :)

Som er verdens største eventyrbok [:)]

Å nei du[;)]

Tror ikke jorden varer evig, men er ikkke så sikker på at det er i 2012 det skal skje[:)]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: Imogene

Akkurat dette med datoen i 2012 tror jeg egentlig ikke så mye på, men jeg er overbevist om at det vil skje drastiske endringer snart. Man ser det på alt som foregår av naturkatastrofer og merkelige fenomener.
Jeg tror vi vil lide omtrent samme skjebne som dinosaurene - altså omtrent total utslettelse på én gang.

Ingen har overlevd livet enda, det vil ikke vi gjøre heller, gitt..

Klimaendringer har det vært i alle de år.
Bare så synd man alltid får høre rekorder for siste 100 år.
Vi er inne i en ekstremværperiode, det har vært flere sånne gjennom historien.
Det har vært istid blant annet, det har vært varme perioder.
Ser man på temperaturen de siste 10000 år, da vil man se at det vi opplever nå kan være en musefis.
Jeg skal ikke påstå at det ikke er global oppvarming pga forurensning osv, for det har jeg ikke kompetanse til å uttale meg om, men jeg sier bare at det må ikke være krise selv om det er litt temperaturforandringer.
Siste 100 år, hva er det å sammenligne med?

Krisen er jo ikke nå, men den bygges opp over tid.
Dog er jeg enig i at det ikke er helt optimalt å basere alt på målinger fra 100 år siden go til nå, med tanke på gasilioner av år det har eksistert et klima [8D]

ORIGINAL: mortiljenteoggutt

Det står at en stor stjerne skal falle ned fra himmelen og ødlegge en tredjedel av alle vannkildene.
Og vannet ble giftig.
Stjerne er sikkert betegnelse på for f.eks atombombe..
joh.åpenbaring. 7-9

Det står også noe omat solen og luften blir formørket av røyk fra avgrunnen, det kan jo være vulkan..'

Det står noe om dyret som fikk makt pga. dragen (djevelen..)
Dyret, tror jeg, er metafor for en person med mye makt over verdens befolkning.

Det står: "det sørger for at alle, små og store, rike og fattige får et merke på sin høyre hånd eller på pannen og ingen kan kjøpe eller selge uten å ha dette merket, dyrets navn eller tall som svarer til navnet.."
johannes åpenbaring 13-14
På tallet 16.
(vet ikke helt hvordan man skiver hvor ting står i bibelen, men håper dere forstod[:)]

Jeg tenker litt på hitler, han hadde jo mye makt, men han hadde vel ikke noe merke på hånd eller panne som gjorde at man bare kunne handle/selge med det?
Så det må være noen andre..

Alle kan jo spå, hvis man bare er vag nok. [;)]

Jeg ser et nytt bekjentskap i din fremtid. Dette kan være den store kjærligheten, eller en ny venn. Muligheter vil åpne seg for deg, grip dem! Jupiter står nær Venus i ascendanten din, dette kan bety endringer i livet ditt. Vær forsiktig med penger nå. Bladdibladdibla. [8D]

ifølge de synske damene på kanal 5, vil ETELLERANNET stort skje i 2012[8D] [;)]

Men det var vel mere snakk om "en ny bevissthet"ikke noe negativt i den forstand.

personlig tror jeg de endelig finner tegn på liv i verdensrommet[8D]...

ORIGINAL: Vesten

ifølge de synske damene på kanal 5, vil ETELLERANNET stort skje i 2012[8D] [;)]

Men det var vel mere snakk om "en ny bevissthet"ikke noe negativt i den forstand.

personlig tror jeg de endelig finner tegn på liv i verdensrommet[8D]...

Åååå, jeg håper du har rett!!!!! [:D][:D]

Jeg tror alt (blant annet denne plutselige fugledøden rundt omkring) har sin naturlige forklaring, og har heller ingen som helst tro på at jorden går under, eller at ting forandres drastisk neste år. [8D]

ORIGINAL: Tøsa

ORIGINAL: *Nothernstar*

ORIGINAL: Søte frøken

På hvilken måte blir det undergang da? Hvis noen tror en planet skal kræsje med oss så skulle vi sett den planeten for lenge siden. Og vi hadde ikke hatt sol nå[;)]

Skal bakken dette under oss? jaha[8|] hvor forsvinner den da?
jordskorpe forskyving skjer hele tiden, så det er ingen diskusjon og ta[;)]

Jeg ser ikke hvordan det er mulig at at jorda skal gå under[8|] Det er vås og eventyr.

Er du virkelig så naiv?

Det kan gå mange 1000 år før verden går under. Da ser man ikke disse kometene enda. Og innen den tid kan solen være slukket. Må du ikke glemme at jorden er veeeeeldig gammel og kan bli veldig mye eldre. Men EN gang, forhåpentligvis langt fremme, vil den også ta slutt.

Nå var det snakk om 2012 her...

Ja, men Søte Frøken her påsto at verden aldri kom til å gå under. DET er naivt å tro[;)]

Niks.. Men om det er sant så orker jeg ikke bekymre meg. Er ikke noe jeg kan gjøre med det likevel dersom det er "forhåndsbestemt"

Back
Topp