Kineblomst
Gift med forumet
Tror dere på jordens undergang i 2012? ( tenker ikke på filmen)
Nå regner det jo fugler og fisk i Usa, og nå fugler i Sverige???
Nå regner det jo fugler og fisk i Usa, og nå fugler i Sverige???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Musti*
Nei.. Har ikke sett den filmen heller..
ORIGINAL: Kineblomst
Nei.. Har ikke sett den filmen heller..
He he, det står vel i bibelen... :)
Som er verdens største eventyrbok [:)]
ORIGINAL: Tøsa
*ler*
Nei... jeg tror ikke på sånt. Heldigvis.
ORIGINAL: *Nothernstar*
*ler*
Så du tror ikke verden kommer til å gå under noe gang?
Som alle andre stjerner ville solen også slokke, og da vil ingenting overlever. Supervulkanene VIL gå av en eller annen gang, da vil ingenting overleve. En stor komet VIL komme mot oss en eller annen gang, ingenting vil overleve. Spørsmålet er NÅR og HVORDAN, ikke OM.[;)]

Ja tror det skjer en eller annen forandring ja.
Og tror disse dyre-dødsfallene har noe med dette å gjøre. Det i Arkansas (fuglene og fisken) er f-eks bare 20 timer fra Yellowstone Nasjonalpark, supervulkanen som har vært på overtid i flere hundre år nå. Går DEN er det ute med oss alle!
Hvor har du sånt fra?
Skal den liksom utslette hele jorden?
Ja tror det skjer en eller annen forandring ja.
Og tror disse dyre-dødsfallene har noe med dette å gjøre. Det i Arkansas (fuglene og fisken) er f-eks bare 20 timer fra Yellowstone Nasjonalpark, supervulkanen som har vært på overtid i flere hundre år nå. Går DEN er det ute med oss alle!
Hvor har du sånt fra?
Skal den liksom utslette hele jorden?
ORIGINAL: Søte frøken
På hvilken måte blir det undergang da? Hvis noen tror en planet skal kræsje med oss så skulle vi sett den planeten for lenge siden. Og vi hadde ikke hatt sol nå[;)]
Skal bakken dette under oss? jaha[8|] hvor forsvinner den da?
jordskorpe forskyving skjer hele tiden, så det er ingen diskusjon og ta[;)]
Jeg ser ikke hvordan det er mulig at at jorda skal gå under[8|] Det er vås og eventyr.
ORIGINAL: Enaj
Ja, jeg tror det skjer en drastisk forandring i år 2012.
Jeg sier bare NIBIRU [&:]
ORIGINAL: Baby4us
Sakset fra wikipedia... ikke spesielt troverdig..?
Yellowstone-vulkanen
Fra Wikipedia, den frie encyklopedi
Gå til: navigasjon, søk
Fletting: Det er foreslått at denne artikkelen eller seksjonen blir flettet inn i Yellowstone nasjonalpark.
Mangler kilder: Denne artikkelen inneholder påstander som trenger kildehenvisninger, enten fordi de er kontroversielle eller vanskelige å verifisere. Slike påstander kan bli fjernet.Yellowstone nasjonalpark er det man kaller en supervulkan. Under parken er det et enormt magmalager som når som helst kan få utbrudd. Yellowstone hadde sist utbrudd for 640 000 år siden, og man har regnet ut at den har en syklus på litt under 600 000 år, altså er Yellowstone 45 000 år på overtid i forhold til syklusen. Hvis Yellowstone får et nytt utbrudd, vil den ødelegge tilnærmet alt liv på det nord-amerikanske
*ler*
Så du tror ikke verden kommer til å gå under noe gang?
Som alle andre stjerner ville solen også slokke, og da vil ingenting overlever. Supervulkanene VIL gå av en eller annen gang, da vil ingenting overleve. En stor komet VIL komme mot oss en eller annen gang, ingenting vil overleve. Spørsmålet er NÅR og HVORDAN, ikke OM.[;)]
Jo det kommer nok til å skje, men det er da vel ingen som vet NÅR.
Iallefall ingen "såpmenn" fra bibelen.
På hvilken måte blir det undergang da? Hvis noen tror en planet skal kræsje med oss så skulle vi sett den planeten for lenge siden. Og vi hadde ikke hatt sol nå[;)]
Skal bakken dette under oss? jaha[8|] hvor forsvinner den da?
jordskorpe forskyving skjer hele tiden, så det er ingen diskusjon og ta[;)]
Jeg ser ikke hvordan det er mulig at at jorda skal gå under[8|] Det er vås og eventyr.
Er du virkelig så naiv?
Det kan gå mange 1000 år før verden går under. Da ser man ikke disse kometene enda. Og innen den tid kan solen være slukket. Må du ikke glemme at jorden er veeeeeldig gammel og kan bli veldig mye eldre. Men EN gang, forhåpentligvis langt fremme, vil den også ta slutt.
Leser du inne på nasa sine sier? Eller dagbladet?
Joden er faktisk mye yngre enn vi trodde[;)] i følge forskere er jorden bare ungdommen[;)]
Jeg liker å lese om planeter og stjerner. Så jeg føler med ja[;)]
Nasa er jo med i konspirasjonen med Jens og Siv [:-]