Trondheimsdamer

Sniker fra januar her.. :) er det mulig å bli med på treff med dere hvis dere fortsatt skal møtes 16/8? Har foreløpig termin 6/1, men skal på ultralyd nå på fredag, så mulig termin blir litt forskjøvet :)
Vil ha med alle jeg :p


<3 29.12.14 <3
 
Jeg jobber, så får bli med en annen gang :)
 
Da stikker i alle fall jeg på Frati i dag, skal gjøre mitt beste for å være der på slaget 14 ;-) Vet ikke hvor mange som kommer, men det blir vel ikke så mange.
Se etter ei blond jente med en liten data (som jeg tar med for å lese litt pensum i tilfelle jeg blir sittende alene) og en lapp med "DESEMBER" på... Jeg skal i alle fall prøve å huske å lage en slik lapp. Så håper jeg å se i alle fall noen av dere i dag :)
 
Da stikker i alle fall jeg på Frati i dag, skal gjøre mitt beste for å være der på slaget 14 ;-) Vet ikke hvor mange som kommer, men det blir vel ikke så mange.
Se etter ei blond jente med en liten data (som jeg tar med for å lese litt pensum i tilfelle jeg blir sittende alene) og en lapp med "DESEMBER" på... Jeg skal i alle fall prøve å huske å lage en slik lapp. Så håper jeg å se i alle fall noen av dere i dag :)

Jeg får dessverre ikke mulighet til å komme i dag. Men kos dere masse dere som drar dit :)

28.12.14 <3
 
Da stikker i alle fall jeg på Frati i dag, skal gjøre mitt beste for å være der på slaget 14 ;-) Vet ikke hvor mange som kommer, men det blir vel ikke så mange.
Se etter ei blond jente med en liten data (som jeg tar med for å lese litt pensum i tilfelle jeg blir sittende alene) og en lapp med "DESEMBER" på... Jeg skal i alle fall prøve å huske å lage en slik lapp. Så håper jeg å se i alle fall noen av dere i dag :)
Er på frati nå. Noen som er her?
:)
 
Hvordan ble det, mange som møtte opp? Jeg kom akkurat fra ferie og hele lørdagen gikk for å handle inn diverse ting. Vil gjerne være med neste gang! :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Det ble da et minimøte ;-) Var ikke mange som møtte, bare jeg og fostern. Folk flest var nok fremdeles i feriemodus, tror jeg. Det blir helt sikkert flere treff etter hvert :)
 
Jeg var i bryllup i Oslo i helga, hvis ikke hadde jeg nok kommet :)
 
Back
Topp