Trondheimsdamer

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
ImageUploadedByBV Forum1397487112.041529.jpg

Etter snart 10år i stavanger kommer vi endelig HJÆM! Nyfødtlue har jeg allerede laget

Er det flere Trondheimsdamer her? Jeg er med på gravidtreff fra 1juni


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så herlig :D Jeg bor på Byåsen og er også med på gravidtreff... nesten når som helst, egentlig ;)
 
Så kjekt! Vi er ikke i byn før 28-29 mai :) leid i fjordgata i sommer og overtar huset vårt 15 sept. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hørtes ut som en artig ide! I'm in. 1.juni passer.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Bor på Tiller'n:)
 
Bor utenfor Trondheim, men tilhører regionen da det er rundt 15 min til Lade ^^
 
Er naboen til gløs :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
så bra at vi er noen da! :) vi flytter inn i midlertidig leielighet i fjordgata 1 juni, og overtar huset vårt 15 september :)
 
Skal vi prøve å få til et treff om ikke så lenge? :)
 
Last edited:
Så bra at det dukker opp noen her :) jrg kan sikkert nesten ikke før juli. Flytter i morgen og blir vekke nesten til 9 juni, så hit og dit.. Men mulig rundt st hans. Og helst etter arbeidstid :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Drar hjem til familien i oslo 4.juni, og tilbake i slutten av juli.
 
Men kan omtrent hver dag før 4.juni :)
 
Er desverre ikke sosialisert på lange tider så alt med å møte folk er så skremmende, heheh :)
 
Jeg kan ikke før 4 juni, men dere andre må jo gjerne sees! :) skal høre inne på november også


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er vel ikke noe i veien for at de som har mulighet kan treffes allerede neste uke. Med så mange damer skal det godt gjøres å finne en dag som passer alle. Så blir det jo flere treff etter hvert (kjedelig om det skulle stoppe etter det første møtet, hvertfall).

Min timeplan er vid åpen fra og med i morgen klokka 15, men sliter med kvalmebølger så kan ikke love at jeg møter opp på noe som helst. Har veldig lyst da, så om dere finner et tidspunkt skal jeg prøve å komme.
 
Regner med flere treff ja :)
Sant, skal godt gjøres å få til møte med så mange ja :p
Jeg kan fra onsdag. Eksamen på tirsdag så må lese i morgen.
Når har dere andre mulighet?
 
Back
Topp