Trondheimsdamer

Jeg har mulighet når som helst egentlig, om jeg greier å manne meg opp til å komme på treff da, er så sjenert :p haha

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Med mindre noen har lagt planer inne på det skjulte forumet virker det som vi er flotte eksempler på "trege trøndere" ;-)

Er det noen hjemme som er interesserte i å treffes i løpet av uka? Utnytte det fine været og kanskje møtes et sted som ikke koster noe? Jeg har store planer om å ta med guttungen til Kyvannet og grille en dag, om flere vil slenge seg med (med eller uten familien på slep).
 
Haha, litt treige kanskje??? er med på treff men ikke i arbeidstiden, og kommer uten barn


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kommer tilbake fra ferie 30.juli :) med på treff etter den tid ;)
 
Jeg stikker opp til Kyvannet på fredag etter duppen til lillemann - er der rundt klokka 15 tenker jeg, så blir vi der oppe til det nærmer seg legging (rundt klokka 19). Velkommen den som vil komme!

Så tar vi en mer "formell" samling i august når feriefolket er tilbake. Jeg foreslår lørdag 16. august klokka 14 på Egon Søndre - kom med innspill så får vi med så mange som mulig og gjør det ordentlig trivelig!
 
Jeg stikker opp til Kyvannet på fredag etter duppen til lillemann - er der rundt klokka 15 tenker jeg, så blir vi der oppe til det nærmer seg legging (rundt klokka 19). Velkommen den som vil komme!

Så tar vi en mer "formell" samling i august når feriefolket er tilbake. Jeg foreslår lørdag 16. august klokka 14 på Egon Søndre - kom med innspill så får vi med så mange som mulig og gjør det ordentlig trivelig!


er med regner jeg med! men kan vi gå ett annet sted enn egon? der ble jeg syk i juni etter å ha spist biffsnadder. sååå det frister ikke ;)
 
er med regner jeg med! men kan vi gå ett annet sted enn egon? der ble jeg syk i juni etter å ha spist biffsnadder. sååå det frister ikke ;)

Ser den ;) Jeg er alltid for å dra andre steder enn Egon, er lei av stedet selv men klarer aldri å komme på alternativer - selv om jeg vet det er MANGE andre steder å velge i. Forslag?
 
Jeg vil og være med når jeg kommer hjem fra ferie :) enda 3-4uker til, men... :)

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Er nyinnflyttet men er Jo mange steder; den italienske over gaten fra Merkur, oppe i 2 etg har nydelig mat, tulla fisher, fairytale cupcakes(NAMM!!!)cafe au lek(der er det ofte mye barn, passe kanskje bedre etter fødsel), bare blåbær, Renaa, søstrene Karlsen osv på solsiden.

Ellers dromedar, kaffebrenneriet, chocco bocco


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, den italienske over Mercur (husker aldri navnet) - der er det jo ganske greie priser også (studentøkonomien råder hos enkelte, ehem). Er veldig glad i stedene på Solsiden, men lommeboka er ikke like begeistret ;-) Liker også Choco Boco veldig godt :p
 
Ja, den italienske over Mercur (husker aldri navnet) - der er det jo ganske greie priser også (studentøkonomien råder hos enkelte, ehem). Er veldig glad i stedene på Solsiden, men lommeboka er ikke like begeistret ;-) Liker også Choco Boco veldig godt :p
vært på http://fairytalecupcakes.no ? mmmmm....hehehe. er 179kr for sanwich og cupcake. men du bare bestemmer ett sted, så kan folk si fra om d er med :)
 
Noen som har vært på treff enda? :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hva med frati? Ligger i munkegata. God italiensk mat ril hyggelig pris :)
Men er planen fortsatt lørdag 16.?
 
Må se om jeg får mulighet da. Er midt i pakking, vasking og flytting da :p
 
Jeg vil gjerne treffe dere etterkvart :) 16.august skal jeg i bryllup i Oslo, så det passer dessverre dårlig ..
 
Har ikke vært noe treff ennå, nei, men jeg har hvertfall tenkt meg på treff den 16. :) Frati tror jeg ikke jeg har vært på før, har hvertfall ingen innvendinger. Så da kan vi jo si det.
Lørdag 16. klokka 14 på Frati.
Om mange synes det er et dårlig tidspunkt er det fritt fram å komme med alternativ - jeg er ganske fleksibel selv.
 
Sniker fra januar her.. :) er det mulig å bli med på treff med dere hvis dere fortsatt skal møtes 16/8? Har foreløpig termin 6/1, men skal på ultralyd nå på fredag, så mulig termin blir litt forskjøvet :)
 
Mulig vi er vekkreist! Aldri hørt om frati, men regner med det er ok


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er hjemme for det meste så jeg bare henger meg på ;)

Hvis noen vil iløpet av uka så er det også ønskelig, men ikke sent på kveld eller helg :)


<3 29.12.14 <3
 
Sniker fra januar her.. :) er det mulig å bli med på treff med dere hvis dere fortsatt skal møtes 16/8? Har foreløpig termin 6/1, men skal på ultralyd nå på fredag, så mulig termin blir litt forskjøvet :)

Ingen innvendinger fra meg. Noen dager til eller fra spiller ikke akkurat noen stor rolle ;)
 
Back
Topp