Trives du der du bor?

Har akkurat flyttet ut av Oslo, og trives veldig godt! Eneste jeg mistrives med er lang reisevei til jobb. 1 time til jobb, og ikke uvanlig at det blir 1,5 time hjem pga trafikk. Blir alt for lite tid med lille frøken.

Også MÅ jeg se å friske opp lappen mer, kjedelig å være avhengig av samboer for å komme meg noe sted. Tar for lang tid med kollektivt å komme meg til min familie og venner.

Ja absolutt. Kort vei til bhg, skole, idrettsanlegg, en rekke ulike stender ved sjøen, båtplasser, skog og mark. Lite trafikk og rolige nabolag.

Kunne tenkt oss å flytte på småbruk og da må vi ut av byen :/ Elsker byen min, så enn så lenge blir det med drømmen :)

Elsker å bo her vi bor :) har nærhet til butikker, friområder og byen, savner ingenting

Vi trives veldig godt. Bor akkurat sånn vi ønsker å bo. Enebolig som ligger landlig til, men samtidig ikke mer enn 10min unna byen. Trives også godt i kommunen selv om dette er en av de dyreste å bo i.

Liker området men kunne byttet huset

Vi holder på med prosessen med å få kjøpt. Skulle egentlig bygge men det blir langt frem i tid. Gubben har så lenge jeg har kjent han snakket om drømmen om å bo på gård. Nå når vi allikevel skal kjøpe noe, gubben har foreløpig kun engasjement ut oktober og jeg er i permisjon og er på utkikk etter ny jobb selv så har vi lekt med tanken på å om vi skal se om vi kan få kjøpt oss ett gårdsbruk istenfor leilighet/rekkehus. Trives godt i byen her vi bor nå da vi har familie her men er svindyrt å kjøpe spesielt gårder. Får se hvor langt vi flytter på oss, om det blir leilighet/rekkehus her i byen eller om vi går for en gård en annen plass i landet.

Trives godt her :) vi har leid i 2 år, så nå har vi bestemt oss for å kjøpe.
Det er kort vei til Oslo med bil, buss og tog.

Mistrives veldig. Alt for mange folk og ekstremt mange barn (i alle aldre). Vi vil ut av tettbygget strøk, ha mer natur og mer stillhet.

Trives veldig godt der vi bor, men er litt lang vei til jobb.
Er et par andre områder ikke så langt fra jobb jeg ville vurdert sterkt å flytte til dersom jeg vant i lotto :P

Trives veldig godt, men kunne godt tenkt meg å flyttet til Stavanger for ett par år :) Eller ett år på Svalbard :)

Ja trivs veldigt gott. Veldigt stilla rolig plats her.
men nå har me fått nabovarsel att kommunen vill bygge 4 boliger før rusmisbruker her. Kænner eg er orolig nå.

Liker kommunen min og trives veldig godt her vi bor, men vi trenger noe større snart. 59 kvm og snart 3 barn og 2 voksne, det blir knapt om plassen :P så vi må nok begynne å se etter noe større snart :)

Trives sånn sett. Men savner hjem til hjemtraktene. Bor i nord fylket nå, er i fra sør fylke. Er en fjord i mellom også. Tar bare 2 timer viss en treffer båt greit, men er ekstra tiltak å reise på besøk til slekt og gamle venner. Vet at mannen savner enda mer hjem enn meg, så vi har bestemt at innen småen skal begynne på skolen så skal vi flytte tilbake. Det vil si innen 5 år :-P hehe.

Men er grei plass vi bor. Og elsker huset og hvordan det er plassert og slikt. Vi bor rett i utkanten av et halvstort tettsted. Så vi er nærme butikker, bsrnehage og slikt. Men bare 2 nabohus i vår del av gaten vi bor i og jorder utforbi stuen og Hagen. Så vi har sauer utfor mesteparten av året og kuer nå rundt sommerstid. Veldig kjekkt for han på 16 mnd.

Trives VELDIG godt i byen jeg bor i..Men trives ikke lenger i leiligheten (om man kan kalle det lille krypinnet her for det...)....

Har vært på boligjakt et halvt års tid nå, og er meget klar for å flytte inn i noe eget....
Mista en leilighet til forkjøpsrett for 3 måneder siden, og har nå funnet en ny som vi kunne tenkt oss. Var på visning i går (privat), og det er fellesvisning på onsdag...Så hiver vi oss på når budrunda er i gang...Håper SÅ....Men er redd for å få opp forhåpningene.....Ble så skuffa sist, og var skikkelig nedtur....

Er over 3 måneder på vei, og bor ikke sammen med kjæresten...Vi er forlova, og nå gravide, og ønsker mer enn noe annet å få starte livet vårt sammen i en ny bolig! <3 *krysse fingre*

Back
Topp