Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg trives her jeg bor. Men jeg savner Oslo også...det blir ikke til at vi flytter dit både pga det er mye dyrere og fordi for ungene er det bedre her. Bare jeg som savner å være litt mer urban.
Trives greit her vi bor, begynner å få litt nettverk her og ungene har mange venner. Trives ikke med å bo i boligfelt og ha naboer på alle kanter(ingen barn). Blir nok å flytte nærmere familien igjen for savner hjelp i hverdagen, men synes det er vanskelig når barna trives så godt.
Ja og nei.. Bor i et barneparadis, men jeg savner nærheten til vennene mine. Så må jobbe meg opp en ny vennekrets. Får jeg til det vil nok trivselen økes
Jeg bor i byen (Oslo) og trives med det. Bor i blokk på et bilfritt område hvor det bor mange andre barn, så føler det er et veldig fint sted å bo med barn, alltid noen å leke med. Trivelige naboer og fint bomiljø. Barnehage og skole like i nærheten, og kommer meg til jobb på ca. 25-35 minutter med kollektivtrafikk eller sykkel.
Er selv vokst opp i hus i en mindre by, men savner egentlig ikke det. Jeg er ikke interessert i å bruke masse tid på renhold, hagearbeid osv. Kunne kanskje vært lettere å jobbe deltid hvis jeg bodde mindre sentralt og dermed hadde lavere boutgifter, men jeg er så glad i å bo her i Oslo at jeg kommer nok ikke til å flytte (med mindre jeg flytter til varmere strøk som pensjonist ).
Jeg trives altfor godt her, huset, området, vår gode nabo - alt er bra! Men skulle noen ganger ønske vi bodde nærmere min familie og jobben min så jeg hadde hatt litt større omgangskrets. Eller hvert fall muligheten til å bare dra ut spontant istedenfor å måtte planlegge sånn med kjøring 50 min hit og 40 min dit.
Både ja og nei. Trives her vi bor, selv om all familie er et par timer unna. Dessverre er det ikke jobber for oss der familien bor, så blir nok bofaste her. Lønner seg å gjøre det beste ut av situasjonen.
Trives godt her ute i ødemarken Stille og rolig rundt husveggen her. De eneste tingene som er negativt med å bo her er alle de ville dyrene og den elendige bilveien hit Men ellers har jeg det som plommen i egget
Jeg vil gjerne hatt huset vi har nå, flyttet til stedet vi bodde før. Flyttet fra alt av venner, men kun 30 min unna. Eneste kravet jeg hadde var att da skulle jeg få bil, så jeg kommer meg noen veg. Nå sitter jeg der i nye huset, uten bil.. da leiligheten måtte selges for 200 000 under takst..
Mht. enkel vei til skole og barnehage osv. trives jeg veldig bra og det er skikkelig bra for junior, men til forskjell fra mange andre er jeg faktisk lei av å bo i hus. Det er enormt mye jobb hele tiden, har en gubbe som ikke kjenner til ordet "ryddig", og jeg eier ikke sans for hagearbeid, så jeg angrer på å ikke bare ha en pen leilighet i byen.