Trives du der du bor?

Ja! Elsker huset mitt og området. Her skal jeg bli gammel :p

Jeg trives godt med stedet, men bor rett ved E6 og i et relativt bråkete nabolag, og det trives jeg ikke med. Ønsker å flytte litt på meg for å komme vekk fra høytrafikkert vei og inn i et mer barnevennlig og rolig område.

Vil ALDRI flytte fra byen vi bor i, men er på boligjakt et annet sted i byen fordi sønnen min har byttet skole og vi ønsker å bo i nærområdet til skolen med tanke på kompisbesøk osv samt at det er mer praktisk på alle måter :). Har absolutt alt av tilbud i nærområdet eller kort vei unna. Fantastisk deilig!

Elsker byen,men for lite folk. Halden er en liten rotteby,alle kjenner alle.. Det er litt kjedelig..

Flyttet inn i et helt nytt hus med hage nå i sommer, og vi stortrives! Bor nå landlig på et sted med masse plass og haugevis av jevnaldrende unger i nabolaget samtidig som vi har alt vi trenger av butikker og t-banen bare noen få minutters gange unna huset :) Syns det er helt perfekt på alle måter, så her ser vi for oss å bli boende i 30 år ++ :)

Elsker plasseringen vi har nå.. Akkurat i dette øyneblikk sitter jeg på balkongen med laptopen og kaffekoppen og nyter stillheten og freden...Eneste lydene er naboen som tresker i det fjerne. Pluss en og annen bil som passerer på hovedveien laaangt der borte.

Det er masse masse jobb med huset og hagen som vi skal sette i gang med nå. Men for vår del er det verdt det.

Niks. Bor i gokk. Hakke lappen. Veldig kronglete. Mye kø.

Vi flytter nok nærmere sentrum når det nærmer seg skolealder

Vi elsker huset og beliggenheta vår! Har ikke angret et sekund på at vi flyttet litt ut av byen i vår til å bo nedi strandkanten. Balsam for sjela å se på sjøen hver dag. :)

Back
Topp