Trilletur etter fødselen?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
5 dager etter fødsel

Ganske lenge etterpå:P vogna var ikke i orden, og når den ble det tok det fortsatt en stund:P blitt generelt lite trilleturer foreløpig, men hun sover ute i stillestående vogn da:)

Haha, her måtte dekka pumpes opp, fin unnskyldning ;) 14 dager etter fødsel kom jeg meg ut. Var så sliten og trøtt før.

9 dager etter fødsel. Første dagene etter var jeg så dårlig og klarte knapt å gå med støtte, også var det sørpe og dårlig vær etterpå så da ventet vi noen dager til :)

Med første var det nok 2-3 uker etter fødsel (i slutten av januar, og husker det var kaldt ute).
Med andre var det ca 1 uke etter fødsel (november) :)

Vi kom hjem 6 dager etter fødselen. Tror vi gikk en tur ett par dager etter. Var i fin form, men guttungen var litt uberegnelig mtp amming den første tiden.

Med jenta hadde jeg KS, så da var det mannen som tok første tur. Men husker ikke når det skjedde.

Er det viktig å komme seg på trilletur fortest mulig? Virker som de av dere som ventet mer enn 3 dager har en unnskyldninf/forklaring på det...

Samme dag vi kom hjem, herlig dag, men så var vi på barsel i nærmere to uker så ventet bare på å gå en tur :)

Det tok lang tid ! Jeg tenkte mens jeg gikk gravid at jeg skulle trille tur hver Dag, men det ble det lite av gitt

Med eldste ventet jeg en mnd. Fordi hun var født litt for tidlig, og helsesøster sa jeg måtte vente.. (merkelig dame i grunn)

Minsten etter ca 1 uke :)

10 dager etter fødsel, fordi lille ble syk og vi fikk ikke lov av sykehuset før. Men når vi endelig fikk litt "permisjon" til å ta en tur ut, var i ute i ett par timer ca:) Han er født i midten av september!

gikk noen dager. Fikk heftig brystbetennelse dagen etter vi kom hjem, så jeg låg i senga å rista av feber, men når medesinen vorket og kroppen var frisk var det ut å bruse med fjæra å teste doningen (vogna) :P

Back
Topp