Trilletur etter fødselen?

Dagen etter, dagen vi reiste hjem dro vi rett i familieselskap så fikk ikke tid :)
 
Med første to uker. Husker ikke med andre, men tror det var kortere tid etter.
Har aldri trillet mye, da, syns det er kjedelig. :p
 
Dagen etter vi kom hjem.
 
Da hun var 2 uker.
Hadde vært tidligere om jeg ikke ble syk :)
 
5 dager gammel var hun :) dag 3 etter vi kom hjem. Litt sår i tisselisse selv om jeg hadde drømmefødsel så ble ikke noen lang tur. Utrolig stas da! Jeg og samboer gikk så strake i ryggen at lua nådde skyene :D
 
Dagen etter.
 
Men første gikk det nok en uke. Jeg ble klippet og sydd, og stingene gikk opp for fort, så var helt forferdelig vondt. Fikk i tillegg noen j**** hemoroider.

Med andre var jeg vel ute på ein liten spasertur to dager etter fødsel.
 
To dager etter vi kom hjem, da var han en uke gammel:) Gikk ned til postkassa og opp igjen (tilsammen ca 3 km med slak oppoverbakke hele veien hjem), det kjentes i stinga der nede for å si det sånn!!:p
 
Hadde så vondt med første. Så han var vel 2 uker eller noe. Lufta seg med pappaen da :)
Nr 2 var 2-3 dager :)
 
2 uker etter fødselen, 1 uke etter vi kom hjem :)
 
Samme dag som vi kom hjem, 4 dager etterpå
 
Da han var 5 dager gammel. Var litt for kaldt før det.
 
Med første var det vel to dager etter at vi kom hjem tror jeg. :)
 
Med første, 4 timer etter vi var kommet hjem fra sykehuset, hun var 3 dager gammel. Med nr 2 dagen jeg kom hjem fra sykehuset, han var 2 dager gammel og med nr 3 dagen etter vi kom hjem, hun var 2 dager gammel :)
 
Var ute på trilletur halvannen uke etter fødselen. Var ikke lange turen og det kunne jeg heller ikke ettersom jeg hadde fått veldig store fødselsskader (skulle dermed ha minst mulig trykk "nedover"). Var godt å få ordentlig luft og jeg var så stolt som jeg aldri har vært tidligere <3.
 
Back
Topp