Treningstråd

Etter å ha spist en halv daimkake i kveld har jeg nå fikset meg en ellipsemaskin som skal hentes i morgen![emoji16] Dørstokkmilen er for lang til treningssenteret tydeligvis, så da må jeg flytte senteret inn i stuen[emoji6]. Klarer ikke være sunn når jeg ikke trener så dagens kake blir den siste på en stund! Nå skal mor trimmes og baby få næringstett mat[emoji1374][emoji1376]!

Dere ellipseveteraner; hvor lenge holder dere på?[emoji56]
Så deilig å ha den hjemme! Det skulle jeg ønske at jeg hadde innimellom også.. Tipper det blir en veldig god investering :)

Jeg varierer litt på ellipsemaskinen. 2 ganger i uken kjører jeg langkjøring, da står jeg i 45min, mens når jeg kjører styrke i tillegg, står jeg i 20 min og legger inn litt intervaller. Passer på pulsen selvfølgelig :)
 
I dag klarte jeg å dra meg på trening igjen! Etter behandlingen jeg fikk om torsdag, var jeg helt ødelagt i hele helgen, så fikk unna en økt før ny behandling i dag. Heldigvis ikke like mørbanket i dag, og fikk noen gode tips i forhold til knebøy fremover :)
 
I dag klarte jeg å dra meg på trening igjen! Etter behandlingen jeg fikk om torsdag, var jeg helt ødelagt i hele helgen, så fikk unna en økt før ny behandling i dag. Heldigvis ikke like mørbanket i dag, og fikk noen gode tips i forhold til knebøy fremover :)

Del gjerne gode tips! Nå skal jeg ha jomfrutur på ellipsen og tenkte å ta noen styrkeøvelser etterpå[emoji1][emoji1377]
 
I dag ble det 20 minutter på ellipsemaskin og 20 minutter styrke :) I tillegg har jeg gått tur, så veldig fornøyd med dagen. Denne uka har endelig energien kommet tilbake etter maaange uker med trøtthet
 
Vært dårlig med trening denne uken for min del. Ble en 5km gåtur på tirsdag, en liten gåtur onsdag og 40min ellipse i går. Har hatt en del problemer med korsryggen, så valgte å ta det rolig :) Får se om jeg får karret meg ut i dag!
 
Nettopp ferdig med 20 min på ellipsen og 30 min styrke med fokus hovedsakelig på rompen[emoji28][emoji527]. Begynner å kjenne det litt i bekkenet etterhvert.. spesielt når jeg trener, så noen som har noen supre øvelser som styrker bekken og rygg?[emoji56]
 
Mandag og onsdag ble det kardio og styrke, i dag tenker jeg kun kardio og står på farten ut av døren as we speak! Kan ikke ligge på latsiden selv om jeg har ferie :)
 
Flink! Trente søndag og mandag så har uken bare flydd[emoji85].
 
Flink! Trente søndag og mandag så har uken bare flydd[emoji85].
Bedre enn ingenting :D Tipper du har vært aktiv på andre måter da, siden uka har flydd!
 
2000 ro og 2 km på ellipse i går ;) + 1 time styrke overkropp faktisk :D deilig å være tilbake etter USA tur og ferie ! Svetten rant og jeg følte kroppen min fikk sirkulasjon igjen !!

I dag prøvde jeg å løpe, men etter 0,5 km måtte jeg gi meg pga smerter i nederste del av magen :hungover: føltes ut som alt skulle rives ut, så da ble det ellipse igjen i dag (2km) og styrke på ben,rumpe og legg :) smertene gav seg heldigvis underveis på ellipse maskinen:oops:

Noen andre som har fått veldig vondt nederst i magen(ved blæra) når dere løper ?!:wideyed:
 
Jeg var på tur idag med mine to gutter, minsten i meis.. og ja, jeg kjente det i magen da. Er vel en form for kynnere? Nedpress eller noe? Håper du tar hensyn til pulsen din når du trener[emoji56]. Jeg merker godt på kroppen idag, bekken og rygg, at jeg bør roe litt ned med meisen hvertfall[emoji849].
 
Ble en gåtur på 4,6km på meg i dag. Korsryggen er vond, så la styrketreningen til side og kom meg ut i ulendt terreng. Håper morgendagens behandling hjelper :)
 
2000 ro og 2 km på ellipse i går ;) + 1 time styrke overkropp faktisk :D deilig å være tilbake etter USA tur og ferie ! Svetten rant og jeg følte kroppen min fikk sirkulasjon igjen !!

I dag prøvde jeg å løpe, men etter 0,5 km måtte jeg gi meg pga smerter i nederste del av magen :hungover: føltes ut som alt skulle rives ut, så da ble det ellipse igjen i dag (2km) og styrke på ben,rumpe og legg :) smertene gav seg heldigvis underveis på ellipse maskinen:oops:

Noen andre som har fått veldig vondt nederst i magen(ved blæra) når dere løper ?!:wideyed:
Så flink du er :)

Jeg har ikke kunnet løpe i det hele tatt jeg! Og jeg løp mye før svangerskapet, så er litt frustrerende. Men får så vondt i symfysen og mellom beina, at jeg ikke føler det er verdt det. Så her går det kun i ellipse og gåturer :)
 
Glad for at treningen frrmdeles funker nå som ferietiden er her, da er det enklere å oppdrive tid og overskudd :) Ligger på ca et par løpeturer i uken og litt styrkeøvelser i hagen :) Bank i bordet og takk for fravær av både rygg -og bekkenplager!
 
Så utrolig flinke mange av dere er til å trene, skikkelig imponert! :D Veldig greit å få trent opp rygg og bekken nettopp for å preventere at det blir kranglete. Keep up the good work, ladies! ;)
 
Noen gode øvelser for bekken? For mitt begynner å dumme seg litt innimellom nå. Redd for at det skal vedvare[emoji51]. Idag ble det 20 min på ellipsen. Nå er jeg utslitt, så blir en dusj og litt frukt før jeg kryper til køys[emoji56][emoji169].
 
15 min ellipse og 10 min styrke idag. Ikke den mest imponerende økten, men bedre enn ingenting[emoji56]
 
Da er treningen i gang igjen, etter litt sporadisk trening de siste to ukene. Har vel til sammen 3 økter på de to ukene, var for varmt å trene i Spania rett og slett, men i dag har jeg vært tilbake på treningssenteret og fått unna 45 min på ellipsemaskinen og 10 min uttøying! Fornøyd med det :)
 
Topptur på 11 km på lørdag + styrke overkropp. Itillegg gikk vi 10km i dyreparken på søndag også :)
Forrige uke ble det ellers to økter med 2/3 km på elipse per økt og styrke i 40 min ! :) så fornøyd med det :)

Konstatert bekkenløsning men legen sa jeg kunne gjøre alt unntatt kampsport,trampoline og step timer :). Så satser på jeg holder meg på trening en stund til :)
 
En gåtur på 40 min og mobiliserings- og tøyeøvelser er det som ble av bevegelse på denne frøkna i dag. Ble helt slått ut av glukosetesten, så har slitt med energien i dag. Glad jeg kom meg ut i det hele tatt :)
 
Back
Topp