Treningstråd/motivasjonstråd/sunn mat

Høres deilig ut, og ikke så ulikt min dag annet enn at jeg fikk faktisk 9 timer søvn, og var på ellipsen mens frøkna var i bhg, men ikke noe husarbeid her i gården :hilarious:

Går på 3dagers jobb i morgen så må bare utnytte denne gode dagen :) Så er det mindre å ta hjemme når jeg har arbeid :)
 
Jeg løper! Prøver å gjøre det 3-4 ganger i uken, men det kommer litt an på sesongen. Løper og/eller går lange turer med hunden hver dag. I tillegg har jeg 20 minutter å gå til jobb, men kommer til å kjøpe sykkel til våren.

Jeg har stort forbedringspotensiale når det kommer til kostholdet derimot og kommer til å prøve Philadelphia m/melkesjokolade asap :shy: Her drikker jeg en del smoothie for å dempe søtsuget og det hjelper litt..

Her går det i smoothie med herbalife pulver, caffe latte feks, litt peanøttsmør. Å frossen banan, det funker fjell mot søtsug :D
 
Med førstemann hadde jeg en periode fra uke 5 til 10 hvor jeg hadde kondisjon som en 80-åring :hilarious: Det gikk over etter uke 10 og jeg fikk min normale kondisjon tilbake heldigvis ;) Denne gangen har jeg nesten ikke merket noe til svangerskapet på kondisjonen :D

Det at litt betryggende å lese! For jeg er 6+2 og puster som en strandet hval på land...høres ut som jeg aldri har beveget meg ut av godstolen! Har aldri hatt det slik, ha normal god kondisjon, normalvektig. Jeg har begynt å lure på om jeg må ha det slik frem til fødsel...da klarer jeg sikkert ikke en fødsel en gang :hilarious: Håper det går over for meg ved 10 uker også! Hadde det forøvrig ikke slik i forrige svangerskap...
 
Salat med mye snadder i til middag :)
Endelig en dag helt fri for chips og godteri :p

Nå har jeg fått løpt fra meg på mølla og, og er klar for å legge til folk på skjult etterhvert som dere er ferdige med dagens trening. Stå på!
 
Salat med mye snadder i til middag :)
Endelig en dag helt fri for chips og godteri :p

Nå har jeg fått løpt fra meg på mølla og, og er klar for å legge til folk på skjult etterhvert som dere er ferdige med dagens trening. Stå på!
Prøvde meg på mølla idag jeg også, men så snart jeg begynte å jogge pressa det sånn på blæra at jeg måtte springe på do to ganger på fem minutter, ble en kort økt med andre ord :hilarious:
 
jeg går hele dagen på jobb og sliter litt med beina, så sluttet på senter(aerobic) i fjor. Jeg har hund og er veldig glad i å gå turer i marka, så liker jeg å gå eller sykle dit jeg skal så jeg er opptatt av å holde meg i form og spise sunt. Nå er det jo ekstra motivasjon;)
Av og til blir det vekter og yoga hjemme, men liker best å gå tur opp på fjellet eller i marka.
 
Fått trene 30min ellipsemaskin i dag og 20 minutt med kettlebells. Tenker jeg skal prøve litt mer ellipsemaskin etter snuppa har sovnet, om jeg orker :)
 
Jeg må si at jeg synes det var litt dårlig gjort at det ble lansert en ny nugatti med salt karamell nå :eek: Jeg liker ikke vanlig nugatti, men nugatti crisp og den med salt og sprøtt synes jeg er knallgode! Jeg klarte jo selvfølgelig ikke å passere på butikken i dag, så det måtte jo bli med en boks hjem, og tror dere ikke jeg synes den er helt fantastisk?? Jaja, prøve å holde meg til ett knekkebrød i uka da :hilarious:
 
Ok, beklager. Men her kjem selvskryt:happy:Etter å ha vært ganske sliten og nedfor/oppgitt siste dagene, så fikk eg sovet en god middagslur. Laget meg en smoothie og stakk på trening mens samboer badet og la ungene.
Veldig fornøyd med at eg klarte jogge hele 10 km på mølle, eg trivest egentlig best på joggetur ute. Men grunnet halsbetennelse som ikke vil gå øve, måtte eg trene inne:happy: veldig fornøyd og håper klarer å fortsette til BCM halvmaraton er overstått:D
 

Vedlegg

  • E920D8EB-DFFD-4159-A13D-3FD06E5F1C7A.jpeg
    E920D8EB-DFFD-4159-A13D-3FD06E5F1C7A.jpeg
    36,1 KB · Visninger: 5
Ok, beklager. Men her kjem selvskryt:happy:Etter å ha vært ganske sliten og nedfor/oppgitt siste dagene, så fikk eg sovet en god middagslur. Laget meg en smoothie og stakk på trening mens samboer badet og la ungene.
Veldig fornøyd med at eg klarte jogge hele 10 km på mølle, eg trivest egentlig best på joggetur ute. Men grunnet halsbetennelse som ikke vil gå øve, måtte eg trene inne:happy: veldig fornøyd og håper klarer å fortsette til BCM halvmaraton er overstått:D
Selvskryt er lov! Det er knallbra med 10 km på mølle :D Når er det det er maraton?
 
Bcm er 25.april. Men eg skal springe halv:D trur eg er ca 14 uker da. Litt usikker hvor lang jeg er på vei.
Haha, forskjell på folk! Eg skal vere med på stafetten og i og med eg ligg å råtner vekk på sofaen om dagen så kan eg ikkje skjønne korleis eg skal klare å fullføre 3 km:hilarious: Trener normalt jevnleg, men formen vert fort redusert når eg ikkje får trent, såå det blir spennande!
 
Haha, forskjell på folk! Eg skal vere med på stafetten og i og med eg ligg å råtner vekk på sofaen om dagen så kan eg ikkje skjønne korleis eg skal klare å fullføre 3 km:hilarious: Trener normalt jevnleg, men formen vert fort redusert når eg ikkje får trent, såå det blir spennande!

nokon dager tenker eg at eg ikkje har sjans å klare det. Men når eg får hvilt og spist. Ser eg lysere på det. Håper klare gjennomføre. Om det så tek meg 4 t Hahahha
 
Jeg er og veldig glad i å trene. Etter en langvarig skade løper jeg nå 5 ganger i uken, og har også halvmaraton som mål tidlig i vår. Ellers går jeg turer med hunden min. Spurte legen og hun sa jeg kunne fortsette å trene som normalt så lenge jeg følte for det. Har vært litt ekstra trøtt i det siste, så jeg tenker at worst-case kan jeg evt. videreselge halvmaraton billetten min, dersom jeg ikke er i form.
 
jeg brukte løpehjul på jobben igår og fikk skikkelig vondt over livmoren og bak i ryggen... av løpehjul liksom i uke 6??
 
Back
Topp