Treningsklubb

jeg er med jeg også [:D]
Men i dag, er min fri dag!!
Har syklet til jobb i tre dager nå, og i går sa ryggen og bena i fra at de trengte litt pause...Så da får jeg sette meg ned å lese litt til eksamen i stedet!!!

Eller vent nå, blir litt trning på meg i dag alikevel, skal nemlig ut å shoppe litt klær til meg selv i dag, så da blir det endel flying!!

heihei :)
ej me v være me :)
ska sta å hente tanteongane mine åsso ska vi på trilletur [:D] sta å kjøpe iiisss[:D]

Jeg har klart å gjennomføre dagens trim. Er så sliten og gåen i ryggen, men det var deilig å røre på seg! *stolt av meg selv nå*
Fikk med kjæresten på en lang tur, 1,5  time. Bikkja ligger rett ut, helt utslitt. Hehehe.. Samt yogatimen, da er jeg fornøyd for i dag.
Nå tar jeg med boken ut i hagen å leser litt[:D]

Har bestillt yoga-cd'en[:)]
Nå skal jeg og mannen min ut og gå tur. Svigermor kommer og passer gutten, som sover.
Gleder meg til å komme ut i finværet. Savner å gå tur, men er jo så svimmel om dagen.
Så det blir nok dagens trim. (føler det er litt trening i å gå trappa opp til stua vår om dagen, helt håpløst å bli så sliten av ingenting)

Det som er så fint med cd'n er at du kan gjennomføre hele selv om en blir fort sliten eller har bekkenløsning. [;)]

Gleder meg skikkelig til å få den. Er på leir hver sommer, og da er det yoga hver morgen. Utrolig Digg! Men har blitt så sløv, tror det er lettere å gjennomføre et program ved hjelp av en CD.
Vi gikk en times tur i går kveld. Det var jo helt nydelig ute. Og deilig å gå sammen med mannen min, fikk snakka om ting det ikke blir tid til i hverdagen ellers.
Frem til nå i høst har vi ofte tatt sønnen vår i vogna, i pysjen, på kveldstid og trilla tur. Da har vi bare lagt han i senga når vi har kommet hjem. Men det har ikke vært hverken ork, tid eller helse til det i det siste.
Nå skal vi bli flinkere!
Men jeg synes fortsatt det er trening i å gå trappa hjemme hos oss. Skjønner ikke at vi skal ha så lang trapp.... får jo melkesyre i beina av å gå den for tida[:'(]

Phjui.. vi bor i 1 etg vi[;)] Så det problemet har ikke vi da[:D]

Jeg vil ha en yoga cd som jeg blir sliten av, tror jeg skal ringe å høre om hun har fler. Men denne her er så digg for jeg får så mye energi!!!

Har allerede gjennomført yogatimen, spist frokost og skal nå ut å gå i en time med dyret[:D]

Blir en gårtur på meg hver dag. I tillegg til litt husarbeid. Men vil nå bare si at det er ikke bare, bare å gjøre alle de øvelsene på cd'en med bekkenløsning.... Men nå er jo resten av ryggen min og kaputt, så det kan jo være det.... [8|] Er så sabla redd for at det skal bli verre enn det er, så jeg holder meg til litt bekkenvipping og "kattebøy - og strekk", i tillegg til gåturen. Ha en fin dag dere! [:)]

ska snart t å gå mej en tur opp t systå å tanteongane + at ej å ejne tanteongen min (på 2 år ) ska hente storebroren hass på skulen idag , so då verte det en trilletur oxo :)

Da har bikkja og meg gått 1,5 times lang tur. Ente opp med å sloss med kjøteren så neglen knakk på midten og blodspruten sto...[:@][:@] FAENS KJØTER[:@][:@] Auauaua... Det gjør vondt assa[:(]

Vi er venner igjen nå da, men hvordan skal jeg få tatt å vasket gulvene og badet?

ORIGINAL: Monicus

Da har bikkja og meg gått 1,5 times lang tur. Ente opp med å sloss med kjøteren så neglen knakk på midten og blodspruten sto...[:@][:@] FAENS KJØTER[:@][:@] Auauaua... Det gjør vondt assa[:(]

Vi er venner igjen nå da, men hvordan skal jeg få tatt å vasket gulvene og badet?

Tør jeg foreslå plaster og gummihansker???[;)] Høres virkelig ikke godt ut.... Bra dere er venner igjen...
Forresten - du er jammen sprek som orker å gå i 1,5 timer!!!

Jepp, plaster (eller et hjemmesnekkra et) og gummihansker funket, men vondt!!
Takk, takk.. målet er nå på neste svangerskapskontroll at jeg ligger på samme vekt. Da blir jeg sååå glad.
Det går neppe, siden kroppen begynner å fylle seg med vann også. Det er i allefall lettere å bli kvitt etter fødsel[:D]

Men har du lagt på deg så mye da?
Ser ikke sånn ut på bildet.
Jeg har trent hos fysioterapeuten i dag, merker at det holder. Nå er det fredag!
Er fredagssliten, og skal sitte litt i sofaen (før jeg må rydde på kjøkkenet).

I dag var jeg først litt slapp, men så litt flink etterpå. Slapp var jeg da jeg hadde valget mellom å sykle 5 km eller ta bilen ... og så tok jeg bilen ... Men seinere sykla jeg i det minste ned til butikken, og så var vi ute og gikk en liten tur om kvelden, og til slutt øvde jeg bittelitt på magedans. Så det ble litt likevel.

Blir en gårtur på meg hver dag. I tillegg til litt husarbeid. Men vil nå bare si at det er ikke bare, bare å gjøre alle de øvelsene på cd'en med bekkenløsning.... Men nå er jo resten av ryggen min og kaputt, så det kan jo være det.... Er så sabla redd for at det skal bli verre enn det er, så jeg holder meg til litt bekkenvipping og "kattebøy - og strekk", i tillegg til gåturen. Ha en fin dag dere!

Jeg syns så synd på deg for ryggen din ... Må være så slitsomt å ha vondt i ryggen i månedsvis sånn ...

ORIGINAL: 2gang

Men har du lagt på deg så mye da?
Ser ikke sånn ut på bildet.
Jeg har trent hos fysioterapeuten i dag, merker at det holder. Nå er det fredag!
Er fredagssliten, og skal sitte litt i sofaen (før jeg må rydde på kjøkkenet).

Bildet lyver..[:D] Har lagt på meg masse. ca 14-16 kilo.. syns det kan holde gjennom resten av sv.skapet.
God bedring med ryggen din, så kjedelig å ha så mye vondt!![&o]

Er hjemme i dag, og har så lyst til å få yoga-cd'en snart!!!!
Lurer på hvorfor de er så trege? Bestillte den på mao, og det varierer veldig hvor lang tid de bruker på å levere.
Noen som skal "trene" i dag?

Har begynt å jobbe igjen så da går en del av treningsplanene i vasken, men jeg får jo brukt kroppen litt på jobb.

Har gått en timestur med bikkja..

fy asfalt er ikke bra. Jeg har blitt SKIKKELIG PINGLETE NÅ. Stakk ned til byen idag for å lete etter par gode joggesko. Har ett par jeg klarer bruke nå som er asics waking shoes. Jeg var helt gåen i ryggen etter å ha gått i halvtime i dag!!! Herregud! Stikker og gjør vondt nedi livmora når jeg går..presser sånn på der og så er det den jævla ryggen!

Fant meg gudsjellov ett par lyse fine Fila sko idag, med demping bak. Pluss att jeg har insvestert i gele såler som jeg har lagt i.

Uvant være så "pinglete" assa...grr..lyst hoppe inne i en skikkelig hardcore svette aerbic time men neeeida....her må vi tusle i kvarter på gresset så er det nok....hehe

Klem

idag e ej faktisk sleten , våre på shopping at me mamma , store systå å ejne tanteongen min på 2 år!! shopping kan være travelt nok før tida d also hehe :)
men samtidi so va d no kjekt me :)

Back
Topp