Treningsklubb

Skjønner hva du mener FirstTime. Jeg ahr lyst til å sykle meg en laaang tur i marka, eller gå en tur som jeg kan bli skikkelig sliten av. Men så blir jeg jo sliten av å gå opp trappa fra 1. til 2. etasje, og det er uvant.
Nå tør jeg ikke gå tur alene en gang, siden jeg er så svimmel.
Skal gjrøe litt husarbeid og noen øvelser etterpå, så blir det litt trening i dag i hvert fall.

hehe .. he vi tatt ferie ? [:)]

tenkte ej måtte finne igjen dinna tråden , so kansje vi blej aktive her igjen hehe :)

idag so he ej våre på trilletur at me ei venninde :) d tru ej blej dagens trim![:D]

ORIGINAL: menemenem

hehe .. he vi tatt ferie ? [:)]

tenkte ej måtte finne igjen dinna tråden , so kansje vi blej aktive her igjen hehe :)

idag so he ej våre på trilletur at me ei venninde :) d tru ej blej dagens trim![:D]

hihi jenta...tenkte på det samme her igår. Jeg er så lite aktiv om dagen jeg att fytte katta. Men vil det jo ikke. Skla ta det super med ro frem til fødsel så jeg ikke forverrer bekkenplager. Men må innrømme (trodde jeg aldri jeg skulle si) att jeg nesten sikla da jeg kjørte forbi en stor, fin grønn park i går. Fikk lyst stoppe bilen og løpe fort over gresset...ahh....pese skikkelig..men neida... her må vi ta det med ro og vaffal ha på joggesko når man skal gå..hehe

Klem

Jeg har begynt å jobbe igjen jeg da, så jeg klarer jo knapt å gå[&:]
Gikk en halvtimes tur med bikkja etter jobb. Juhuu! Dagens trim.
Skal ta en halvtime til etterpå, stakkars bikkje... han trenger lengre turer.

FirstTime

hihi jenta...tenkte på det samme her igår. Jeg er så lite aktiv om dagen jeg att fytte katta. Men vil det jo ikke. Skla ta det super med ro frem til fødsel så jeg ikke forverrer bekkenplager. Men må innrømme (trodde jeg aldri jeg skulle si) att jeg nesten sikla da jeg kjørte forbi en stor, fin grønn park i går. Fikk lyst stoppe bilen og løpe fort over gresset...ahh....pese skikkelig..men neida... her må vi ta det med ro og vaffal ha på joggesko når man skal gå..hehe

Klem

Off slite du oxo me bekkenløysing ? det e kje noke godt! håpe det du ikkje verte verre å at du sleppe å slite me bekkene ette fødsel :)
hehe .. ej he aldri likt å jogge / springe , men det frista faktisk mej oxo litt no , men det e sikkert berre førde ej ikkje ha klart det før alt i verda hehe
vi fe ta oss en springetur ette fødsel ? hehe :)

Monicus
 Jeg har begynt å jobbe igjen jeg da, så jeg klarer jo knapt å gå
Gikk en halvtimes tur med bikkja etter jobb. Juhuu! Dagens trim.
Skal ta en halvtime til etterpå, stakkars bikkje... han trenger lengre turer.

Off høyrast ikkje noke godt ut! du må kje slite dej ut slik at du verte verre ! :)
Lykke til me tur gåinga ivertfall :)

Huff, det er faktisk fryktelig slitsomt! men vikaren våres sluttet på dagen og satte oss i skikkelig krise. Hjelper til nå mens de prøver å finne en annen. Det går så lenge det går..[&:]

Men humøret er på topp[:D]

ORIGINAL: Monicus

Huff, det er faktisk fryktelig slitsomt! men vikaren våres sluttet på dagen og satte oss i skikkelig krise. Hjelper til nå mens de prøver å finne en annen. Det går så lenge det går..[&:]

er jo fint att du stiller opp for jobben MEN vet når jeg hørte på foredraget til landsforeningen for bekkenplager igår er det kjempeviktig å ikke ødlegge seg mer nå mot sluttet av svangerskapet. 40 % får plager etter fødsel...er vist ett helvete. Ikke orke løfte ungen osv...nei huff....Vær så snill tenk på deg først nå. Er du så stiv og vondt dagen etter du har jobba synes jeg du skal la være... er jo bare noen uker igjen nå..det klarer jobben din vettu :)

Klems

ORIGINAL: FirstTime

ORIGINAL: Monicus

er jo fint att du stiller opp for jobben MEN vet når jeg hørte på foredraget til landsforeningen for bekkenplager igår er det kjempeviktig å ikke ødlegge seg mer nå mot sluttet av svangerskapet. 40 % får plager etter fødsel...er vist ett helvete. Ikke orke løfte ungen osv...nei huff....Vær så snill tenk på deg først nå. Er du så stiv og vondt dagen etter du har jobba synes jeg du skal la være... er jo bare noen uker igjen nå..det klarer jobben din vettu :)

Klems

Åhh..sukk, du har rett i det!

Har gått turer nesten hver dag jeg til nå. Ettersom jeg har en spasertur på 15-20 min hver vei fra Oslo s til jobben min.. Men i dag kjørte jeg bil til jobb og jeg må si det var litt godt[8D].. Men har nå lille valpen hjemme som trenger mosjon. Så jeg får nok trim tror jeg.. [8|]

Har ikke trent på studioet på snart 2 uker og det er ikke likt meg.. Men har rett og slett ikke hatt tid.. Er i god form, selv om jeg hiver etter pusten iblant. Har ei aktiv jente på 4 og en liten valp på 10 uker det tar krefter det, men morro er det.. [:)][:D]

Til alle dere med bekkenplager:
Det er faktisk ikke verdt det å skulle gjøre bare "litt" for å være snill. Det er du som kanskje må leve med det resten av livet, eller i hvert fall lenge. Jeg gjorde alt for mye sist jeg var gravid, og etterpå, og kommer til å slite med det resten av livet (nå kan det hende jeg har bechterevs, men det vet vi ikke sikkert enda).
Men å gå små turer i terreng (ikke asfalt, men gress, sti, grus el.l.) kan gjøre at man myker opp og blir sterkere og bedre. Det har hjulpet meg.
Monicus, du bør ikke gå mye på jobben- Vedder på at det er hardt gulv som ikke er bra hverken for bekkenet eller ryggen.
Så vi som sliter med bekkenplager får holde oss til øvelser som kan gjøres på en matte, eller som sagt småturer i terreng. 10-15 min er bedre enn ingenting.
Nå er jeg sjukmeldt 60%, orker ikke så mye- har tenkt å vaske barnerommet senere i dag. Det er trening nok, for en med stor mage. Men det er jo utrolig tilfredsstillende da!
Må bare være bevisst at det vi gjør er med på å holde kroppen i gang, og alt er trening!

idag so ska ej vaske stove golve , åsso kjøken å gangen , vist ej orka d ette ej he vaska inni stova!! verte so fort sleten å låk i bekkene... so gidde ikkje gjere mejr enn ej klare!! :) hehe :)

trening nok før idag :)

Da har jeg vaska 2 rom. Har et mål om å gjøre ferdig 1 rom om dagen fremover. Det er mer enn nok for meg.
Fikk yoga-cden i posten nå, men må nok vente til fredag med å prøve den. Gleder meg masse!
Nå er det snart henting i barnehagen, og i morgen er det jobb.
Skal være alene i helga, og tenkte høre med en veninne om hun vil være med en tur i skogen (tør ikke gå alene).

2gang.

Du har så rett i det du sier! Fom. i morgen skal jeg bare sitte å jobbe adm. bortsett fra når vi driver med kirurgi, men da sitter jeg da også så det går greit. Nå klarer jeg ikke en gang å gjøre husarbeid og det er kjedelig!!
Får ta det på torsdag, da er det jo fridag.

Må passe på helsa[;)]

Er det ingen som trener her for tida. Eller kaller det de gjør for trening?
Jeg skal vaske stua i dag, dra på kjøpesenter og shoppe litt (tror jeg), samt prøve den mye omtalte Yoga-cd'en min!
Ellers blir det ikke så mye trening om dagen. Svimmel og er slapp, men gleder meg til turer jeg skal gå om 7 uker, med barnevogn!
Er det noen som gjør øvelser med tanke på fødsel nå?

Går mine turer jeg.. [:)]

Så flink du er!!!
Går du i skogen/marka eller?

Ja i skogen går jeg mye, men også på veien( asfalt, grus) Trives best i skogen med fuglekvitter og humlesus[:)].. Bare kjipt å være på jobb nesten hele dagen da.. Hadde blitt mye mer gåing om jeg var hjemme..

Har blitt utrolig trøtt i det siste.. Flere som har det sånn???

Ja, er helt utslitt!
Derfor så godt å skulle være hjemme noen dager i uka fremover. Fant ut at det ikke er lurt å møte veggen før babyen kommer.
Mener å ha lest et sted at du bor i Rælingen, stemmer det? For da går vi sikkert turer i de samme områdene (når jeg klarer å gå turer da)

Hei[:D]

Dette var en lur idè Viktig å bevege seg litt.
Jeg har hund, så ut MÅ jeg[;)]  Nå skal vi sykle en tur til byen, det tar ca 1 time frem og tilbake.

Back
Topp