Treningsklubb

ORIGINAL: 2gang

Ja, er helt utslitt!
Derfor så godt å skulle være hjemme noen dager i uka fremover. Fant ut at det ikke er lurt å møte veggen før babyen kommer.
Mener å ha lest et sted at du bor i Rælingen, stemmer det? For da går vi sikkert turer i de samme områdene (når jeg klarer å gå turer da)

Bor i Rælingen ja. Nærmere sagt Blystadlia. Vet du hvor det er??

ORIGINAL: A.H.

Hei[:D]

Dette var en lur idè Viktig å bevege seg litt.
Jeg har hund, så ut MÅ jeg[;)]  Nå skal vi sykle en tur til byen, det tar ca 1 time frem og tilbake.

Bra jobba.. Det er god trim det.. [:)]

Ja, jeg bor på Flateby. De fleste vi omgås bor i Rælingen (og de andre i Oslo).
Det er utrolig mange fine områder i østmarka, som vi har lett tilgang til fra Rælingen og Flateby. Vi bruker marka mye, og jeg merker at jeg virkelig savner å kunne gå turer. I hvert fall i dag, som det er så fint vær. Men jeg tør ikke gå alene, siden jeg er så svimmel.

ORIGINAL: 2gang

Ja, jeg bor på Flateby. De fleste vi omgås bor i Rælingen (og de andre i Oslo).
Det er utrolig mange fine områder i østmarka, som vi har lett tilgang til fra Rælingen og Flateby. Vi bruker marka mye, og jeg merker at jeg virkelig savner å kunne gå turer. I hvert fall i dag, som det er så fint vær. Men jeg tør ikke gå alene, siden jeg er så svimmel.

Vi må jo bare treffes da.. [;)][;)]

Hadde ikke turt å gå alene jeg heller om jeg var svimmel. Går som regel med dattera mi og hunden eller så går vi sammen hele familien.. Har du vært på Bjønnåsen noen gang???

Er litt dårlig på navn, men det er meeget mulig. Jeg dilter stort sett etter mannen min (dvs løper, siden han er i myye bedre form enn meg). Han er lommekjent rundt her, så da slippe jeg å tenke på hvor vi skal gå.
Vi må jo møtes, om vi ikke får det til før babyen kommer, kan vi i hvert fall gå turer sammen med barnevogn[:D]

ORIGINAL: schnuppa

Jeg har hund, så ut MÅ jeg[;)]  Nå skal vi sykle en tur til byen, det tar ca 1 time frem og tilbake.

Takk[;)] Det var godt med en sykkeltur i sola[:D]
Ser vi er like langt på vei. Er formen din bra, eller har du mye plager?

Ja i skogen går jeg mye, men også på veien( asfalt, grus) Trives best i skogen med fuglekvitter og humlesus[:)].. Bare kjipt å være på jobb nesten hele dagen da.. Hadde blitt mye mer gåing om jeg var hjemme..

Har blitt utrolig trøtt i det siste.. Flere som har det sånn???

Jeg har trent masse fram til de siste ukene, nå har bekkenet tatt sin bit men har vært såå sinnsykt trøtt.. bare lyst til å sove og sove... Det er faktisk slitsomt!
Savner Rælingsmarka selv jeg[;)]

Er i kjempe form jeg.. Trøtt men formen er kjempe.. Tenkte å dra på studio å trene litt i dag.. [:)]

Vi har termin samme dag vi.. [;)]

Enn du? Bra form??

ORIGINAL: minnimor

Ja i skogen går jeg mye, men også på veien( asfalt, grus) Trives best i skogen med fuglekvitter og humlesus[:)].. Bare kjipt å være på jobb nesten hele dagen da.. Hadde blitt mye mer gåing om jeg var hjemme..

Jeg har trent masse fram til de siste ukene, nå har bekkenet tatt sin bit men har vært såå sinnsykt trøtt.. bare lyst til å sove og sove... Det er faktisk slitsomt!

Hvor bor du da??[:)]
Er noen fra Rælingen her ser jeg.. [;)]

Er i kjempe form jeg.. Trøtt men formen er kjempe.. Tenkte å dra på studio å trene litt i dag.. [:)]

Enn du? Bra form??

Så flink du er da[:D] Har planer om å begynne i studio utpå høsten, men vi får se om jeg kommer meg dit, liker meg best når jeg kan gå tur i skogen (trimtur)[;)]

Formen er veldig bra, bortsett fra at jeg har hatt mye kynnere i det siste, så får ikke jobbe fult lenger. Men nå er det ikke lenge til jeg går i ferie, 15. juni[:D] Gleder meg til det.

Da har jeg fått prøvd yoga-cd'en. Klarte ikke alle øvelsene, men det er fordi jeg er ekstra stiv i dag. Har stor tro på at jeg skal klare alle etterhvert (har jo drevet en del med yoga før), bare jeg setter av en time de dagene jeg er hjemme.
Burde vært ute i finværet i dag, men det fikk jeg altså ikke til[:@]

ORIGINAL: minnimor

Hvor bor du da??[:)]
Er noen fra Rælingen her ser jeg.. [;)]

Jeg bor rett ved Kiwi, fjerdingby..

idag he det vårte en del gåing! sleten !

minnimor
Jeg bor rett ved Kiwi, fjerdingby..

Bor du på oversida, eller nedsida av veien (120)?

Enn du? Bra form??

Så flink du er da[:D] Har planer om å begynne i studio utpå høsten, men vi får se om jeg kommer meg dit, liker meg best når jeg kan gå tur i skogen (trimtur)[;)]

Formen er veldig bra, bortsett fra at jeg har hatt mye kynnere i det siste, så får ikke jobbe fult lenger. Men nå er det ikke lenge til jeg går i ferie, 15. juni[:D] Gleder meg til det.

Bra at formen er ok. Kynnere har jeg hatt fra første stund nærmest.. [:-]

For noen uker siden forsvant de, men nå er de kommet tilbake og de er vonde.. [:'(] Men formen er super.. ( foruten en lei hodepine jeg har hatt i 3 dager)

Har ferie uke 26.. å så lenge til.. Men skal holde ut.. ( håper jeg)

Jeg har gått 2 småturer med hunden i dag og går gikk hele familien en litt lengre tur.. [:)]

Skal ta en lengre tur med mini når jeg kommer hjem fra jobb..

det er et herlig vær..

Nå har jeg fått kjørt yoga-programmet. Og det gikk bedre enn i går, men så er jeg ikke så stiv som i går heller da.
Nå blir det mer husarbeid, som jo også er trening for meg.
Du er så flink som får gått tur hver dag Schnuppa! Skal høre om jeg får med meg mannen min en tur i kveld[8|]
Han pleier å ville gå turer, men nå når vi pusser opp tror jeg han synes han ikke har tid. Og jeg er jo helt avhengig av å ha han, eller noen andre, med meg!

Har gått tur så og si hver dag jeg jenter... Hva med dere. henger dere med???[;)]

Du er så flink!
Tør ikke gå tur alene. Mobildekninga blir jo borte rett inni skogen her. Men har planer om yoga nå, så fort jeg har sovet litt.
Gikk tur på Tjøme i helga, lenger enn jeg trodde jeg skulle orke. Deilig!
Bra at denne tråden blir løftet frem igjen- Føler vi fokuserer alt for mye på det vi ikke klarer om dagen. Vi må tenke positivt, det er ikke lenge igjen.

[;)] Går aldri alene. Men har alltid med meg noen. Da får de også trim.. [:)] Tekte å gå en lengre tur i ettermiddag, men har såååå mye å gjøre hjemme også.. [&:][&:][:o]

Back
Topp