Thaliz Forumet er livet * Fra frø til Juliblomst 2015 * 24 Aug 2015 #21 m&m mini skrev: Det er veldig gøy å se på var og så på i fjor jeg og da vi hadde noen fra klubben som graderte TTU eller egen gradering dere har? Klikk for å utvide … Tror det er egen gradering jeg er bare med å ser på samboern jeg men klubben har gradering to ganger i året.
m&m mini skrev: Det er veldig gøy å se på var og så på i fjor jeg og da vi hadde noen fra klubben som graderte TTU eller egen gradering dere har? Klikk for å utvide … Tror det er egen gradering jeg er bare med å ser på samboern jeg men klubben har gradering to ganger i året.
Vifsla Elsker forumet 25 Aug 2015 #22 m&m mini skrev: Høres gøy ut. Vet du hva det går ut på eller? Klikk for å utvide … Tror det går ut på å få kroppen i form etter fødselen, så er babyene med kanskje vi skal bruke de som vekter haha
m&m mini skrev: Høres gøy ut. Vet du hva det går ut på eller? Klikk for å utvide … Tror det går ut på å få kroppen i form etter fødselen, så er babyene med kanskje vi skal bruke de som vekter haha
Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn * Fra frø til Juliblomst 2015 * Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* 25 Aug 2015 #23 Vifsla skrev: Tror det går ut på å få kroppen i form etter fødselen, så er babyene med kanskje vi skal bruke de som vekter haha Klikk for å utvide … Du får oppdatere på hvordan det er da
Vifsla skrev: Tror det går ut på å få kroppen i form etter fødselen, så er babyene med kanskje vi skal bruke de som vekter haha Klikk for å utvide … Du får oppdatere på hvordan det er da