Jeg trener styrke flere ganger i uka, og prøver å finne mot(ivasjon) til en joggetur. Aner ikke hvorfor, men jeg er så redd den lille klumpen min detter ut på joggetur

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg ler ikke av deg, men tanken på at h*n skulle falle ut på joggeturenJeg trener styrke flere ganger i uka, og prøver å finne mot(ivasjon) til en joggetur. Aner ikke hvorfor, men jeg er så redd den lille klumpen min detter ut på joggetur![]()

helt irrasjonell yes, men jeg går heller. Jeg går samme distanse jeg pleier å løpe dvs 5 km.
Vil tro du kan fortsette når kroppen din er vant til treningen fra tidligereÅpne senter her heldigvis! Trener styrke 3-4 ganger i uka, er igrunn litt spent på om det er kroppen som sier ifra når jeg må roe på vektene eller om jeg må begrense meg selv når jeg er litt lengre på vei.. Er bare 8 uker nå, så føreløbig trener jeg som normalt hvertfall![]()
Ja jeg håper virkelig det! Godt å høre du fikk trent hele veien i graviditetene dineVil tro du kan fortsette når kroppen din er vant til treningen fra tidligerekroppen sier fra dersom det skulle være noe. Vil bare tro press mot magen kan bli ubehagelig etterhvert, ellers er det ikke så mye som sier du ikke skal kunne trene som tidligere
jeg trente styrke hele veien med begge mine. Nå har det vært stengt her dessverre, så vært dårlig opprettholdelse av den tyngre styrken, men satser på å bygge det gradvis opp igjen til et sånt vedlikeholdsnivå frem til fødsel
![]()
krysser fingrene for at det snart åpner igjen hos deg, er virkelig ikke det samme med hjemmetrening
Følte meg så bra etter, synd at det bare er en gang i uke.