Trening i svangerskapet

Joda, men jeg har litt angst tilbake til gymtimene hvor jeg hadde null kondis, null koordinasjon og alltid ble valgt sist :hilarious:

Huff da :bored: Bak en løpemølle er det heldigvis ingen som bryr seg om andre enn seg selv og sin egen økt;)
 
Jeg prøver å trene yoga 3-4x i uka + gåturer/løpeturer. Men merker jeg fort får sting i siden hvis jeg løper, så prøver å ta det lit med ro og ikke holde samme tempo som før graviditeten. Da går det som regel greit. Men nå i ferien blir det nok flere fjellturer og mindre løping, tenker jeg!
 
Jeg prøver å gå turer, men det har blitt veldig lite i det siste. :(

Håper jeg snart er igang igjen :)
 
Løper omtrent hver dag, 8-15 kmVarierere veldig! Har slitt mye med svimmelhet, trøtthet,kvalme. Men det hjelper å trene og komme seg over den «kneika». Bare å komme seg ut
 
Bare tanken gjør meg uvel. Jeg er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er 7 mnd på vei, kvalm og bare rask gange gjør at det føles ut som noen har satt fyr på niplene mine :grumpy:
Håper det forandrer seg! :angelic:
 
Prøver å trene noen ganger i uka - varierer mye mellom løping, sykling, yoga og styrke. I tillegg gruppetimer på sats. Trener alt fra 1-4 ganger i uka :headphone:
 
Back
Topp