Trening i svangerskapet

Mamashark

Forelsket i forumet
Februarbarna 2020
Trener dere (i tillegg til kniping)? I såfall hva? Noen som har lyst til å bli med og motivere hverandre litt?
:angelic:
 
Jeg går turer, men det kan vel strengt talt ikke kvalifiseres som trening ;) skal uansett prøve å holde meg like aktiv lengst mulig.
 
Har ikke trent på evigheter, men tror jeg begynner med litt yoga igjen nå. Det kan jeg trene hjemme, så det er greit.
 
Jeg trener som vanlig, men lytter til kroppen og presser meg kanskje litt mindre. Styrke én gang i uka med ei venninne, yoga én gang i uka, også prøver jeg å løpe et par turer for det gjør meg så glad :smiley-bounce016
 
Jeg har vært så sliten og dårlig de siste ukene så har ikke fått trent noe, stresser ganske mye av tanken ettersom jeg har alltid vært veldig aktiv :(
 
Trente håndball før den tok ferie. Ellers har jeg mer enn nok med 2 jenter og 100% jobb kjenner jeg.. Vi pleier å være flinke til å sykle i helgene, men blir lite trening nå i sommer vil jeg tro :) Så flinke dere er alle dere som trener :)
 
Jeg har vært så sliten og dårlig de siste ukene så har ikke fått trent noe, stresser ganske mye av tanken ettersom jeg har alltid vært veldig aktiv :(
Ikke stress! Bare gjør det du orker også kommer forhåpentligvis energien tilbake litt etter litt. Etter første fødsel sleit jeg SKIKKELIG med å komme igang igjen, og stressa veldig over det, men da jeg endelig kunne trene igjen så var det nesten som før. Nå er småtten 16mnd, og jeg er tilbake der jeg var :happy: skulle ønske jeg hadde stressa mindre. Noen uker føles uendelig lenge når man er midt oppi det, men når man ser tilbake er det nesten glemt ;)
 
Trener styrke og går mye tur med hund i skog og mark. Forsøker å ikke overdrive vektene for å være sikker.
 
Trener daglig :) Jeg starter ikke på jobb før 9, så da er jeg som regel på treningssenteret litt før 8 (100 meter fra jobb), da blir det som regel en halvtimes løping og litt styrke, eller en lang økt på ellipsen hvis jeg har tid til det ;) I helgene er det veldig greit at frøkna som ikke er i barnehagen enda, får være litt på barnepassen på treningssenteret, så det er en real motivasjonsfaktor :D
 
Jeg liker best å gå turer :happy: vært lite av det nå pga form og energi nivå, men ferie fra neste uke, da blir det nok fler, og lengre turer håper jeg :)
 
Hadde planer om å trene som normalt, 3-4 ganger i uken...men har rett og slett ikke hatt overskudd. Vært mye svimmel og ør, trøtt og sliten. Håper jeg kommer inn i treningen igjen etterhvert når jeg får litt mer overskudd igjen:)
 
Jeg hadde også tenkt å holde meg i trening. Men kvalme, blodtrykk og trøtthet har rett og slett satt en foreløpig stopper for det. Håper jeg kan begynne igjen etter ferien. Da er de første 12 uke forbi og formen forhåpentligvis bedre :)
 
Går en del turer i skauen med hunden, også trener jeg 1-2 dager i uken:)
Ellers er jeg en del aktiv i hundesporter, så det blir en del løping der :rolleyes:
 
Går tur med hunden hver dag, selv om det ikke er trening er det iallefall aktivitet. :rolleyes: Prøver også å få til noen enkle styrkeøvelser hjemme et par dager i uka. Skulle nok ha vært flinkere, men det får bare være. :p
 
Gikk tur med 13-14 kg smårolling på ryggen i går, og tenkte "dette må da regnes som god trim!" :D
 
Prøver å gå tur hver dag og fjelltur et par ganger i uken. Men kjenner energien ikke er på topp for tiden
 
Back
Topp