Trenger tips til nattesøvn

I dag er jeg og pappa'n enig om at han skal opp om natten til lørdag og søndag for å prøve å få litt endring i søvnen. For han er jo ikke veldig sulten, er mer kos han vil ha der han krøller seg inn under armen..
Lykke til! Høres fornuftig ut så du får litt søvn.
Hva gjør dere om han ikke roer seg men vil ha mat? Flaske, eller vekker pappaen deg da?
 
Jeg bruker økologisk grøt fra Holle, som jeg lager med mme (du kan bruke vann eller morsmelk) tilsetter litt kokosfett eller meierismør uten salt og en terning med frossen aprikosmos (for jern). Noen ganger lager jeg grøt selv med hirsemel eller maismel. Grøtene til Nestle inneholder palmeolje så de prøver jeg å styre unna men er ikke hysterisk om bestemor eller andre som passer han gir det.
 
Lykke til! Høres fornuftig ut så du får litt søvn.
Hva gjør dere om han ikke roer seg men vil ha mat? Flaske, eller vekker pappaen deg da?
Da må han nok vekke meg da jr ikke tar flaske. "Drømmen" nå er å gå fra våken hver 2. time til kanskje 1 gang om natten.. virker jo som luksus bare det...
 
Da er 1. natten over, mannen klarte å roe han en gang og få han til å sove igjen. Etter det var det bare hylings når han prøvde å han ble både sur og trøtt (dakar mannen). Hva gjør mennene dered når de er oppe om natten? Bare bysser eller gir flaske?
 
Da er 1. natten over, mannen klarte å roe han en gang og få han til å sove igjen. Etter det var det bare hylings når han prøvde å han ble både sur og trøtt (dakar mannen). Hva gjør mennene dered når de er oppe om natten? Bare bysser eller gir flaske?
Hæ, mannen oppe om natten?? :p det har knapt skjedd ennå, haha. De få gangene det har skjedd har han vel gitt flaske og bysset han tilbake i søvn.
 
Da er 1. natten over, mannen klarte å roe han en gang og få han til å sove igjen. Etter det var det bare hylings når han prøvde å han ble både sur og trøtt (dakar mannen). Hva gjør mennene dered når de er oppe om natten? Bare bysser eller gir flaske?
Da gir han flaske :) sjeldent mini våkner for noe annet, og hvis han er trist og lei så er mamma raskt på pletten uansett :)
 
Back
Topp