Hei! Jeg er så sliten om dagen, for nettene er helt kaos. For bare noen uker siden kunne mini sove 5-6 timer om natta før han var sulten. Nå har han begynt å våkne hver annen time for pupp. Prøver å gi ham smokk eller roe med kos, men det er visst bare pupp som gjelder. Det er koselig, MEN jeg blir sliten av så usammenhengende søvn i tillegg til at jeg blir liggende i en ugunstig posisjon hele natta og ender opp med smerter i nakke/skulder.
Har begynt å gi ham smaksprøver på mat uten at han er særlig interessert. Nå ønsker jeg å teste ut grøt eller noe liknende på kvelden for å få ham til å sove lenger. Men hva slags grøt har dere erfaring med? Kjøper dere ferdig eller lager dere selv? Hva med velling? Har prøvd havregrøt av havremel med morsmelk og litt kokosfett, ikke særlig suksess. Vurderer å søte med noe frukt. Banan kanskje?
Trenger tips og andre erfaringer!
Har begynt å gi ham smaksprøver på mat uten at han er særlig interessert. Nå ønsker jeg å teste ut grøt eller noe liknende på kvelden for å få ham til å sove lenger. Men hva slags grøt har dere erfaring med? Kjøper dere ferdig eller lager dere selv? Hva med velling? Har prøvd havregrøt av havremel med morsmelk og litt kokosfett, ikke særlig suksess. Vurderer å søte med noe frukt. Banan kanskje?
Trenger tips og andre erfaringer!