Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ordne barnevakt og gjøre som sillevilla saRomantisk tapasmiddag på stuegulvet, med 100 levende lys i ring rundt dere! (Vanskelig og forberede med 4 barn kanskje... )
Kan du ikke kjøpe 100 elektriske telys daGode forslag jenter... Men helt ærlig jeg er ikke helt sikker på det med lys! Tenk om jeg brenner hele stua jeg er så dårlig på sånt. Men det hadde jo vært så romantisk.
Å gå ut å spise er alltid koselig, men blitt til en standard ting å gjør på nesten alle anledningene. Så ønsker noe annet.. Men vet bare ikke hva.
Bruk lykter! Altså t-lys i glass...!Gode forslag jenter... Men helt ærlig jeg er ikke helt sikker på det med lys! Tenk om jeg brenner hele stua jeg er så dårlig på sånt. Men det hadde jo vært så romantisk.
Å gå ut å spise er alltid koselig, men blitt til en standard ting å gjør på nesten alle anledningene. Så ønsker noe annet.. Men vet bare ikke hva.
Jeg har faktisk et gavekort på spa for to pers liggende siden jul herregud! Du minnet meg på det nå. Litt sent å bestille nå men var jo en super idé!Få barnevakt og gå på spa bare dere to. Med massasje, champagne og så overnatting på hotell eller noe??
Siden mannen fikset nå, kan du jo bruke gavekortet en annen helg. Kos dere masse på båten <3Jeg har faktisk et gavekort på spa for to pers liggende siden jul herregud! Du minnet meg på det nå. Litt sent å bestille nå men var jo en super idé!