Trenger tips - sammen i 11 år!

Applepie

Gift med forumet
♡ Maibarna ♡
Ja, oversikten sier vel alt:D

På fredag er det 11 år siden vi forlovet oss.og trenger sårt tips til hva jeg kan finne på på så kort tid? Tenk at jeg har glemt det helt:/

Kom igjen dere kreative oppfinnsomme jenter! Hjelp!
 
Romantisk tapasmiddag på stuegulvet, med 100 levende lys i ring rundt dere! (Vanskelig og forberede med 4 barn kanskje... )
 
Romantisk tapasmiddag på stuegulvet, med 100 levende lys i ring rundt dere! (Vanskelig og forberede med 4 barn kanskje... )
Ordne barnevakt og gjøre som sillevilla sa :) :) ❤️
 
Og gratulerer så masse :)
 
Som de over sier, barnevakt og bare være dere 2 som kjærester. Gratulerer :)
 
Gode forslag jenter... Men helt ærlig jeg er ikke helt sikker på det med lys! Tenk om jeg brenner hele stua :D jeg er så dårlig på sånt. Men det hadde jo vært så romantisk.
Å gå ut å spise er alltid koselig, men blitt til en standard ting å gjør på nesten alle anledningene. Så ønsker noe annet.. Men vet bare ikke hva.
 
Gode forslag jenter... Men helt ærlig jeg er ikke helt sikker på det med lys! Tenk om jeg brenner hele stua :D jeg er så dårlig på sånt. Men det hadde jo vært så romantisk.
Å gå ut å spise er alltid koselig, men blitt til en standard ting å gjør på nesten alle anledningene. Så ønsker noe annet.. Men vet bare ikke hva.
Kan du ikke kjøpe 100 elektriske telys da :p
 
Gode forslag jenter... Men helt ærlig jeg er ikke helt sikker på det med lys! Tenk om jeg brenner hele stua :D jeg er så dårlig på sånt. Men det hadde jo vært så romantisk.
Å gå ut å spise er alltid koselig, men blitt til en standard ting å gjør på nesten alle anledningene. Så ønsker noe annet.. Men vet bare ikke hva.
Bruk lykter! Altså t-lys i glass...!
 
Få barnevakt og gå på spa bare dere to. Med massasje, champagne og så overnatting på hotell eller noe?? :)
Jeg har faktisk et gavekort på spa for to pers liggende siden jul:p herregud! Du minnet meg på det nå. Litt sent å bestille nå:( men var jo en super idé!
 
Mannen bestilte en romantisk middagscruise på seinen. Blir å sitte helt forrest i båten:D live musikk er seff med på kjøpet:p nå har jeg et par timer på å klare å finne noe å ha på, sminke meg, fikse håret osv... Men må først bli ferdig med å lage mat til mine små. Barnevakt er forresten også fikset. En kamerat av mannen tar seg av alle ungene hjemme hos oss. Hihi..
image.jpg
 
Ha det hyggelig! Det høres veldig koselig ut. :)
 
Kos dere masse :)
 
Kos dere <3
 
Ser ut som dere koste dere, ja :)
 
Back
Topp