Trenger tips - sammen i 11 år!

En tråd i 'Mai 2015' startet av Applepie, 23 Sep 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Applepie Gift med forumet ♡ Maibarna ♡

Ja, oversikten sier vel alt:D

På fredag er det 11 år siden vi forlovet oss.og trenger sårt tips til hva jeg kan finne på på så kort tid? Tenk at jeg har glemt det helt:/

Kom igjen dere kreative oppfinnsomme jenter! Hjelp!

2. sillevilla Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Romantisk tapasmiddag på stuegulvet, med 100 levende lys i ring rundt dere! (Vanskelig og forberede med 4 barn kanskje... )

• Liker Liker x 2
  3. LøveMamma-15-18 Elsker forumet Junibarna 2015 Novemberlykke 2018

Ordne barnevakt, og ta en bedre middag på restaurant?;)

• Liker Liker x 1
  4. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ordne barnevakt og gjøre som sillevilla sa :) :) ❤️

• Liker Liker x 1
  5. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Og gratulerer så masse :)

• Liker Liker x 1
  6. BitiLiten ❤️ mamma til 2 maiskatter ❤️ ♡ Maibarna ♡

Som de over sier, barnevakt og bare være dere 2 som kjærester. Gratulerer :)

• Liker Liker x 1
  7. Applepie Gift med forumet ♡ Maibarna ♡

Gode forslag jenter... Men helt ærlig jeg er ikke helt sikker på det med lys! Tenk om jeg brenner hele stua :D jeg er så dårlig på sånt. Men det hadde jo vært så romantisk.
    Å gå ut å spise er alltid koselig, men blitt til en standard ting å gjør på nesten alle anledningene. Så ønsker noe annet.. Men vet bare ikke hva.

8. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Kan du ikke kjøpe 100 elektriske telys da :p

• Liker Liker x 1
    • Morsom Morsom x 1
  9. sillevilla Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Bruk lykter! Altså t-lys i glass...!

• Liker Liker x 2
  10. Dagdrømmen Glad i forumet ♡ Maibarna ♡

Få barnevakt og gå på spa bare dere to. Med massasje, champagne og så overnatting på hotell eller noe?? :)

• Liker Liker x 2
  11. Applepie Gift med forumet ♡ Maibarna ♡

Jeg har faktisk et gavekort på spa for to pers liggende siden jul:p herregud! Du minnet meg på det nå. Litt sent å bestille nå:( men var jo en super idé!

• Liker Liker x 1
  12. Applepie Gift med forumet ♡ Maibarna ♡

Mannen bestilte en romantisk middagscruise på seinen. Blir å sitte helt forrest i båten:D live musikk er seff med på kjøpet:p nå har jeg et par timer på å klare å finne noe å ha på, sminke meg, fikse håret osv... Men må først bli ferdig med å lage mat til mine små. Barnevakt er forresten også fikset. En kamerat av mannen tar seg av alle ungene hjemme hos oss. Hihi..
    image.jpg

• Liker Liker x 7
  13. sillevilla Elsker forumet ♡ Maibarna ♡

Kos dere masse! Og gratulerer! :)

• Liker Liker x 1
  14. Dagdrømmen Glad i forumet ♡ Maibarna ♡

Siden mannen fikset nå, kan du jo bruke gavekortet en annen helg. Kos dere masse på båten <3

• Liker Liker x 1
  15. LilleRosaSokk Elsker forumet ♡ Maibarna ♡ Aprilbarna`15

Så herlig! Gratulerer og kos dere masse :)

• Liker Liker x 1
  16. Nevehytter Nurk i mors mage <3 Junibarna 2015 ♡ Maibarna ♡ Sommerfuglene 2017

Ha det hyggelig! Det høres veldig koselig ut. :)

• Liker Liker x 1
  17. BitiLiten ❤️ mamma til 2 maiskatter ❤️ ♡ Maibarna ♡

Kos dere masse :)

• Liker Liker x 1
  18. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Kos dere <3

• Liker Liker x 1
  19. Applepie Gift med forumet ♡ Maibarna ♡

Tusen takk jenter! Hadde en uforglemmelig kveld:love017 også var det en fotograf på båten som jeg fikk to bilder av som minne<3
    image.jpg

• Liker Liker x 5
  20. MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig ♡ Maibarna ♡ VIP Oktoberlykke 2019

Ser ut som dere koste dere, ja :)

Del denne siden