jeg fant ut at jeg var gravid samme dagen som jeg begynte i ny jobb. Nå har jeg fått time hos jordmor om to uker . Saken er at jeg jobber den dagen og sjefen vet ikke om det enda ... Har ikke turt å si noe.
Men hva skal jeg si ? Timen varer jo i en time , så kan ikke skylde på legetime heller. Eller må jeg bite i det sure eplet og fortelle sannheten <3 Det plager meg veldig at hun ikke vet noe, og særlig når jeg er nyansatt og jobber 100% vikar for ei som er ute i svangerskapspermisjon. Tusen takk på forhånd for tips og råd <3
Men hva skal jeg si ? Timen varer jo i en time , så kan ikke skylde på legetime heller. Eller må jeg bite i det sure eplet og fortelle sannheten <3 Det plager meg veldig at hun ikke vet noe, og særlig når jeg er nyansatt og jobber 100% vikar for ei som er ute i svangerskapspermisjon. Tusen takk på forhånd for tips og råd <3
er faktisk mulig jeg bare forteller det slik det er. Så kan jeg endelig slappe litt mere av hvis det går bra også. Jeg gjør hva magefølelsen sier meg, når jeg møter henne neste gang <3