Trener du..

Har prøvd klatring som trening også og det kan anbefales! Veldig gøy og sinnsykt god trening for hele kroppen!:wideyed: En smule støl dagen derpå for å si det sånn:hilarious: men i morgen er det opp i veggen igjen :happy:

Nei, trening er det lite tid til med to barn. Men jeg går masse[emoji4] 1 mil til dsgen ca[emoji4][emoji106]

Trener som jeg alltid gjør, dvs styrke 3 ganger i uken og løping 3 ganger i uken.

Jeg bør virkelig komme igang igjen bare jeg blir ferdig med behandlinger. 2uker igjen nå Også MÅ kostholdet endres, er så aaalt for glad i sjokolade

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg også har ME og får ikke trent så mye. Litt på tredemølla (av og til gjør jeg det på trass, selv om formen ikke er på topp, men går ikke lenge), og en og annen tur, hvis formen tillater det. Har blitt litt flinkere på kosthold, men av og til så blir det masse snop og usunne ting...

Spesielt nå i påska[emoji85][emoji23]

Trener som før :) Jogging, skiturer /små fjellturer, litt styrke, 3-4 ganger i uka. Må ha jevnlig trim for å fungere i en travel hverdag.

Back
Topp