Trener du..

Murre

Elsker forumet
Snøfnuggene 2018
Eller gjør du noe annet lurt for å forberede kroppen på svangerskapet?:)

Trener yoga noen ganger i uka, og prøver å jogge en halvtime 1-3 ganger i uka.
Ellers er det å spise sunn mat lagd mest mulig fra bunnen av, sove nok, drikke mye vann.

Går opptil 8000-10 000 skritt på jobb så tar det som trening [emoji85]

Trener som vanlig.
Tenker jeg tar noen PT timer om jeg får problemer med trening eller må endre typen trening om man er gravid.. :)

Trener 2/3 ganger i uka. Spinning, intervall løping på mølla med instruktør og jogging ute. Hvis jeg blir gravid må jeg nok kutte ut løpinga men tenker å fortsette med spinning. Spiser også lite karbohydrater i uka, men kosedag på lørdager. :woot::happy:

Jeg har ME så jeg får ikke trent[emoji31] men prøver å gå meg noen lette turer og tar noen enkle yogaøvelser de dagene jeg er i form til det[emoji4] skulle vært mye flinkere med kostholdet da[emoji85] *skjerpings*

Jeg har ME så jeg får ikke trent[emoji31] men prøver å gå meg noen lette turer og tar noen enkle yogaøvelser de dagene jeg er i form til det[emoji4] skulle vært mye flinkere med kostholdet da[emoji85] *skjerpings*
Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg også har ME og får ikke trent så mye. Litt på tredemølla (av og til gjør jeg det på trass, selv om formen ikke er på topp, men går ikke lenge), og en og annen tur, hvis formen tillater det. Har blitt litt flinkere på kosthold, men av og til så blir det masse snop og usunne ting...

Trener litt lett styrke og spinning, og går veldig mye tur med hundene. :)

Flinke dere er da :) har begynt med yoga igjen jeg og, og kjenner det er veldig godt for ledd og rygg! Gjør en halvtime hver dag.
Men kostholdet har jeg litt å gå på:confused::angelic:

Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg også har ME og får ikke trent så mye. Litt på tredemølla (av og til gjør jeg det på trass, selv om formen ikke er på topp, men går ikke lenge), og en og annen tur, hvis formen tillater det. Har blitt litt flinkere på kosthold, men av og til så blir det masse snop og usunne ting...
Signerer den; alt for glad i godteri! :rolleyes:

Trente styrke- 15 min- i går, for første gang siden september...så når påska er over er det på igjen med styrke og gåturer. Planer om å sykle til jobb etterhvert :) prøver å spise sunt.

Trener som vanlig, 5 dager i uka. Trx, boot camp, jogging og kickboxing. Ellers så tøyer/foamroller jeg og jobber litt med mobiliteten i hofteregionen. Prøver å kutte ned på kaffe og sukker (men det går så som så [emoji23]). Og så prøver jeg å huske knipeøvelser.

Trener flere ganger i uka. Både løping, yoga og svømming.
Men ikke fordi jeg skal være mest mulig rustet til bebis, kun fordi jeg selv ønsker det. Liker å trene [emoji4]

Back
Topp