Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg også har ME og får ikke trent så mye. Litt på tredemølla (av og til gjør jeg det på trass, selv om formen ikke er på topp, men går ikke lenge), og en og annen tur, hvis formen tillater det. Har blitt litt flinkere på kosthold, men av og til så blir det masse snop og usunne ting...Jeg har ME så jeg får ikke trent[emoji31] men prøver å gå meg noen lette turer og tar noen enkle yogaøvelser de dagene jeg er i form til det[emoji4] skulle vært mye flinkere med kostholdet da[emoji85] *skjerpings*
Bra vi er flere som ikke har perfekt kosthold !Jeg har ME så jeg får ikke trent[emoji31] men prøver å gå meg noen lette turer og tar noen enkle yogaøvelser de dagene jeg er i form til det[emoji4] skulle vært mye flinkere med kostholdet da[emoji85] *skjerpings*
Signerer den; alt for glad i godteri!Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg også har ME og får ikke trent så mye. Litt på tredemølla (av og til gjør jeg det på trass, selv om formen ikke er på topp, men går ikke lenge), og en og annen tur, hvis formen tillater det. Har blitt litt flinkere på kosthold, men av og til så blir det masse snop og usunne ting...
Er godtoman så ikke så enkelt å slutte å spise detSignerer den; alt for glad i godteri!