Trener dere?

Har normalt trent 3-4ganger i uken - hovedsakelig bodypump og spinning, men har vært innom det meste av timer på senteret! Egen styrketrening ble jeg rett og slett litt lei av, mye gøyere med timer! ;)
Men nå etter at disse gravidsymptomene dukket opp så har jeg vært en eneste gang..har ikke hatt energi eller form til mer.. Men satser på at det snart tar seg opp igjen!

Har normalt trent 3-4ganger i uken - hovedsakelig bodypump og spinning, men har vært innom det meste av timer på senteret! Egen styrketrening ble jeg rett og slett litt lei av, mye gøyere med timer! ;)
Men nå etter at disse gravidsymptomene dukket opp så har jeg vært en eneste gang..har ikke hatt energi eller form til mer.. Men satser på at det snart tar seg opp igjen!

Åja, timer ja... Er vel ikke egnet for den mest sjenerte det. :) Samme her, trøttheten har steget inn døra og nå ligger jeg bare i sengen. Sovner om 2 min tror jeg, haha.

Trena fast før, gått ned 15 kg gjennom sommeren :) dårlig med trening de siste ukene da jeg er så ekstrem trøtt! Kan sove når som helst. Tenker å prøve meg på trening igjen da kroppen sier at det er greit. Nå har jeg nok med å komme meg igjennom arbeidsdagen. :)

Jeg må begynne å trene opp muskulaturen igjen, kroppen har ikke helt kommet seg etter fødsel for 5 mnd siden. Har gått turer og trent ben men begynner å trene mage og bruke strikk.

Jeg trener vanligvis :) Er utdannet personlig trener og Elite- and Rehab Trainer. Jobber også fulltid som dette, og har trent veldig mange gravide tidligere :) For min egen del nå trener jeg ikke p.g.a blødninger, men går turer og litt på mølla i stedet. Krysser alt jeg har for at jeg får grønt lys til å trene igjen til fredag når jeg skal på ny UL.

Elsker å trene styrke, særlig opptatt av setemuskulatur ;) Men er også veldig glad i løping! Hvor trener dere andre?

Trener vanligvis ca 8 timer i uka.
Trener taekwondo og hapkido, og er instruktør for juniorparti taekwondo.
Har vært dårlig siden første uka i oktober og har ikke klart å trene, men håper på å komme inn igjen snart med litt tilrettelegging ihht graviditeten pga kast og direkte spark mot kroppen :)

Går mye i styrke ved hjelp av egen kroppsvekt samt balanse og kjernemuskulatur :)

Jeg trener minst fire ganger i uka:-)

Gymstick, styrke, spinning, showdance og step:-)

Løper hver dag, forsøker i allefall. Av og til er jeg så kvalm at det ikke nytter, mens andre ganger hjelper det :) Trener litt styrke etter løpinga. Går mest i core nå :)

Oi, en treningstråd!! Hvorfor har jeg gått glipp av dette? :D Gravidhjerne altså...

Jeg elsker å trene, og tung styrketrening er favoritten! Har trent i 2 år :)
Det går mye i markløft, knebøy, benkpress, pull-ups, omvendt roing, armhevinger, dips og glute bridge. Baseøvelser for å bli sterk i hele kroppen.
Ellers går jeg mye turer/powerwalk, jogger og er på spinning når jeg føler for det.

I svangerskapet så langt har jeg vært så utrolig kvalm og hatt lite energi, så har ikke fått trent mye.. Pluss at jeg har hatt to SAer før så er selvfølgelig litt skeptisk, og har tatt det litt med ro også. Trente i går da, lettere vekter og litt andre øvelser, men ble måde mark og knebøy iallefall :) Deilig å kjenne at jeg er stiv og støl igjen.

Tenker å prøve på trening igjennom svangerskapet så langt det lar seg gjøre, omså ikke har jeg resten av livet mitt til å trene på når lille nurket er kommet ut :)

Oi, en treningstråd!! Hvorfor har jeg gått glipp av dette? :D Gravidhjerne altså...

Jeg elsker å trene, og tung styrketrening er favoritten! Har trent i 2 år :)
Det går mye i markløft, knebøy, benkpress, pull-ups, omvendt roing, armhevinger, dips og glute bridge. Baseøvelser for å bli sterk i hele kroppen.
Ellers går jeg mye turer/powerwalk, jogger og er på spinning når jeg føler for det.

I svangerskapet så langt har jeg vært så utrolig kvalm og hatt lite energi, så har ikke fått trent mye.. Pluss at jeg har hatt to SAer før så er selvfølgelig litt skeptisk, og har tatt det litt med ro også. Trente i går da, lettere vekter og litt andre øvelser, men ble måde mark og knebøy iallefall :) Deilig å kjenne at jeg er stiv og støl igjen.

Tenker å prøve på trening igjennom svangerskapet så langt det lar seg gjøre, omså ikke har jeg resten av livet mitt til å trene på når lille nurket er kommet ut :)
Høres ut som sånn jeg trener også :) HVor trener du?

Ja! Det stemmer ;) Vet jeg kanskje hvem du er også, da?

Tviler på at du vet hvem jeg er, siden jeg bare husker deg fra jeg og sjefen prøvde å gå igjennom kandidater til å tilby en audition på senteret jeg jobbet på, for å ta over min portefølje! men gratulerer så mye med graviditeten, gleder meg til å følge din PT-hverdag som gravid! Det fikk jeg dessverre aldri opplevd :/

Tviler på at du vet hvem jeg er, siden jeg bare husker deg fra jeg og sjefen prøvde å gå igjennom kandidater til å tilby en audition på senteret jeg jobbet på, for å ta over min portefølje! men gratulerer så mye med graviditeten, gleder meg til å følge din PT-hverdag som gravid! Det fikk jeg dessverre aldri opplevd :/
Ååh, så artig! Du jobbet på Raw eller hva det heter du da? Uansett, takk for det, og gratulerer til deg også :)

Har få satt opp ett opplegg av en pt på andre styrkeøkter, men kvalmen og formen har gjort meg helt slapp og ute av stand til å trene:/ Hadde så planer om å trene i dette svangerskapet Men det er langt i fra over!

Jeg trener Crossfit. Før jeg ble gravid 3 dager i uka. Nå når jeg orker, ble en dag sist uke, ingen denne uka. Håper på mer ebånergi og mi dre kvalme i januar.

Har testet meg på trening igjen i dag. Kjørt gjennom en del av svangerskapsøvelsene jeg pleier å gi til mine gravide kunder - moro å endelig kunne teste det på seg selv :D

Back
Topp