Ja, trener styrke to ganger i uka og jogger litt innimellom. Trente ikke i påska og uken før, men kom i gang igjen i går. Har en megakjekk PT som skal følge meg i svangerskapet, det hjelper på treningsmotivasjonen 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
godt vi har hund sånn at jeg iallefall kommer meg litt ut Vært veldig lite trening på meg.. Har vært fornøyd bare jeg har klart å komme meg opp av sofaen og fått til å gjøre husarbeid.. overveldende kvalme gjør at jeg ikke orker å gjøre så mye akkurat nåMen om formen kommer seg så skal jeg prøve å være litt mer aktiv
![]()
Skal begynne smått igjen nå tenkte jeg, eller har begynt litt rolig nå. Jeg er litt (u)heldig som er veldig slank og gikk ned igjen til min normalvekt et par måneder etter forrige fødsel (selv om jeg gikk opp HALVE kroppsvekten min under graviditeten) og det har gjort at jeg har tenkt at jeg ikke trenger å trene.
Jeg har ikke trent siden svangerskapet mitt i 2016Skal begynne smått igjen nå tenkte jeg, eller har begynt litt rolig nå. Jeg er litt (u)heldig som er veldig slank og gikk ned igjen til min normalvekt et par måneder etter forrige fødsel (selv om jeg gikk opp HALVE kroppsvekten min under graviditeten) og det har gjort at jeg har tenkt at jeg ikke trenger å trene.
Men kroppen min innvendig ser sikkert helt jævlig ut! Så nå skal jeg trene, og jeg skal IKKE gå opp så mye igjen (håper jeg).
får ikke til å slette innlegget