Trener dere under graviditeten?

Ja, trener styrke to ganger i uka og jogger litt innimellom. Trente ikke i påska og uken før, men kom i gang igjen i går. Har en megakjekk PT som skal følge meg i svangerskapet, det hjelper på treningsmotivasjonen ;)

Så flink alle er :) med 100% jobb, en aktiv 3 åring så blir det ikke noe trening desverre :bag: godt vi har hund sånn at jeg iallefall kommer meg litt ut :)

Kommer sikkert til å fortsette med yoga og får se om jeg drar på Zumba på treningssenter. Har eksamen i juni så må nok lese til det. Er travelt med 100 prosent jobb, eksamens lesing og småbarnstilværelsen, så spørs hva en rekker.

Er veldig glad i å trene!
Men akkurat nå med oppkast og kvalme er det null overskudd til annet enn å eksistere...

Dårlig på å trene å formen har vært fårlig så
Ikke årka noen særlige gå turer heller...

Vært veldig lite trening på meg.. Har vært fornøyd bare jeg har klart å komme meg opp av sofaen og fått til å gjøre husarbeid.. overveldende kvalme gjør at jeg ikke orker å gjøre så mye akkurat nå :) Men om formen kommer seg så skal jeg prøve å være litt mer aktiv :)

Venter bare på at luftveisinfeksjonen skal bli bedre, så skal jeg få begynt igjen. Foreløpig sitter/ligger jeg på sofaen hele dagen :(

Vært veldig lite trening på meg.. Har vært fornøyd bare jeg har klart å komme meg opp av sofaen og fått til å gjøre husarbeid.. overveldende kvalme gjør at jeg ikke orker å gjøre så mye akkurat nå :) Men om formen kommer seg så skal jeg prøve å være litt mer aktiv :)

Same here :)

Prøver å gå minst 30 min om dagen. Trente mer før, og var gravid men mistet (sept 18 og nov 18), så er nok litt redd for å ta for hardt i, selv om jeg vet at det ikke har noen sammenheng. Har lyst å komme igang med styrkeøvelser også, spesielt core-øvelser, men tar det litt på sikt.

Jeg har ikke trent siden svangerskapet mitt i 2016 :wideyed: Skal begynne smått igjen nå tenkte jeg, eller har begynt litt rolig nå. Jeg er litt (u)heldig som er veldig slank og gikk ned igjen til min normalvekt et par måneder etter forrige fødsel (selv om jeg gikk opp HALVE kroppsvekten min under graviditeten) og det har gjort at jeg har tenkt at jeg ikke trenger å trene.

Men kroppen min innvendig ser sikkert helt jævlig ut! Så nå skal jeg trene, og jeg skal IKKE gå opp så mye igjen (håper jeg).

Last edited:
Det er planen. Men har lite overskudd nå så får ta det når det kommer tilbake:bookworm:

Jeg har ikke trent siden svangerskapet mitt i 2016 :wideyed: Skal begynne smått igjen nå tenkte jeg, eller har begynt litt rolig nå. Jeg er litt (u)heldig som er veldig slank og gikk ned igjen til min normalvekt et par måneder etter forrige fødsel (selv om jeg gikk opp HALVE kroppsvekten min under graviditeten) og det har gjort at jeg har tenkt at jeg ikke trenger å trene.

Men kroppen min innvendig ser sikkert helt jævlig ut! Så nå skal jeg trene, og jeg skal IKKE gå opp så mye igjen (håper jeg).

Vet ikke hva som skjedde her:yuck: får ikke til å slette innlegget

Trener ikke, men skal begynne å gå oftere turer osv. Må komme i bedre form før fødsel.

Back
Topp