Trener dere under graviditeten?

Trener dere under graviditeten? :)
Fortsetter dere samme løpet som tidligere?

Jeg var kjempeflink å trene fram til i mars, da falt jeg litt av lasset. Siden jeg løp så mye da (mye for meg som er litt for stor fra før, så løp aldri over 5km i strekk :p kanskje vi kan kalle det jogging) så meldte jeg meg på noen løp. På lørdag er det 5km i Bergen City Marathon og jeg gruer meg sånn. Har ikke løpt siden i mars og vurderer å feige ut. Men jeg jobber litt mot meg selv her for sist jeg løp den så var det mange som gikk den for gøy så jeg kan jo bare løpe/gå på den tiden jeg klarer!

Så nå er jeg tilbake og trener litt styrke, spinning og ellers hiver jeg meg på gruppetimer for å pushe meg selv. Da kan jeg ikke dra «jeg er sliten» kortet og gi meg..
Tenker også å starte meg løpingen igjen..

Jeg har gjort det begge gangene :) så langt det har latt seg gjøre

Jeg har etter luftveisinfeksjonen begynt med yoga igjen. Prøver også å gå litt turer, men jeg blir så fort kvalm

Trener ikke akkurat nå, har ikke overskudd til det for tiden. Men prøver å være litt aktiv med å gå i det minste. Satser på at jeg får trent litt mer etterhvert :happy:

Tar min daglige yoga/strekk for å tøye ut. Må gjøre det pga stramme setemusklene som ellers gir meg veldig vond rygg. Utover det har jeg løpe/hoppe-forbud enn så lenge. Og er egentlig for utmattet til å orke noe, knapt nok komme meg ut på rusletur med hundene. Og disse knipeøvelsene... er det bare jeg som ikke kan fordra de? De kiler noe voldsomt!

Trener dere mage som normalt? Jeg har et program der jeg har en del mageøvelser, men jeg leser så mye forskjellig om hvordan man bør, og ikke bør, trene mage for å unngå diastase (delte magemuskler), så har blitt så fryktelig usikker her. Noen med erfaringer rundt dette?

Jeg gjør det enn så lenge. Men mest plankevariasjoner og stabilitet

Da jeg har hund blir det mye gåturer, har tenkt til å forsette med det. Trening blir det desverre lite av

Trente faktisk i går! Veldig stolt av det, siden jeg ikke følte at kroppen skulle orke det før jeg satte i gang. Men gikk bra da jeg startet. Hadde ikke gått uten mannen, han som tok initiativ. Ble hjemmetrening på stuegulvet, tok en YouTube-video fra Fitnessblender (veldig fan!), HIIT, men modererte øvelsene innimellom :happy:

Back
Topp