Treff i Lillestrøm?

Jeg må fortsatt se Ann, men hvilket tidspunkt snakker vi om?

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

jeg tenker dagtid? men er åpen for kvelden også, sambo skal på utdrikningslag så har i grunnen hele dagen fri :)

jeg tenker dagtid? men er åpen for kvelden også, sambo skal på utdrikningslag så har i grunnen hele dagen fri :)
Siden det er en lørdag så bør det gå uansett tidspukt, hvis det først passer.. Hulerboermannen kan ta ungen og jeg kan ta bilen. Eneste er at det kan være den dagen vi skal flytte alt av møbler og da trenger han bilen og noen til å passe ungen. Vi har ikke så mange som kan hjelpe oss, dere får finne ut hva som passer dere best også blir jeg med om det viser seg å passe. Vi vet om vi har solgt eller ikke på tirsdag.

♡Jente 05.07.2013♡

Hei:) er også fra området og blir gjerne med på et treff :) men akkurat nå på lørdag kan jeg ikke... :s
Har forresten termin 9. Januar og venter en gutt :) bor 10 min utenfor lillestrøm!

Er mange koselig restauranter i Lillestrøm :)
Siden det er en lørdag så bør det gå uansett tidspukt, hvis det først passer.. Hulerboermannen kan ta ungen og jeg kan ta bilen. Eneste er at det kan være den dagen vi skal flytte alt av møbler og da trenger han bilen og noen til å passe ungen. Vi har ikke så mange som kan hjelpe oss, dere får finne ut hva som passer dere best også blir jeg med om det viser seg å passe. Vi vet om vi har solgt eller ikke på tirsdag.

♡Jente 05.07.2013♡

Hvordan ligger det ann? får vi til noe på lørdag eller skal vi vente og se om vi får med flere?

Hvordan ligger det ann? får vi til noe på lørdag eller skal vi vente og se om vi får med flere?

Ser ut til at jeg må trekke meg :( Samboer skal kjøre svigermor til Fredrikstad, og siden han var så flink med å bytte dører med naboen så tør jeg ikke å si nei :P

Men rop ut om dere finner en annen dag da :D Dag eller kveld :)

Ser ut til at jeg må trekke meg :( Samboer skal kjøre svigermor til Fredrikstad, og siden han var så flink med å bytte dører med naboen så tør jeg ikke å si nei :p

Men rop ut om dere finner en annen dag da :D Dag eller kveld :)

Den er god :) tenkte bare det var greit å avklare nå hvis det skulle bli noe av :) vi får prøve igjen seinere, litt moro å kjenne hverandre litt om vi ligger på ahus samtidig :)

Den er god :) tenkte bare det var greit å avklare nå hvis det skulle bli noe av :) vi får prøve igjen seinere, litt moro å kjenne hverandre litt om vi ligger på ahus samtidig :)

Så enig :)

Skulle noen ha mulighet til treff på kvelden i uka er det bare å rope ut :) Jeg kan stort sett. hvis jeg er våken :P haha :P

Kan vi ikke prøve å møtes på Garcone (kafeen på stasjonen) en kveld til uka? Jeg kan alle kvelder :)

Kan vi ikke prøve å møtes på Garcone (kafeen på stasjonen) en kveld til uka? Jeg kan alle kvelder :)

Godt mulig jeg kanskje kan :) Første skoledag på mandag for mine søte små :) Så blir vel kanskje bittelitt stress den uka, men skal vel klare noe på slutten av uka :) Onsdag eller fredag tenker jeg. :)

Vi fikk solgt på tirsdag, så egentlig viste det seg at jeg kan til lørdag. Ser nå at det er noen (tullerusk) ikke kan likevel. Jeg synes det blir litt langt å kjøre for "bare en kaffe" på en ukedagskveld. lengre lunsj eller middag frister mer når jeg først skal ut og kose meg uten mann og barn.

♡Jente 05.07.2013♡

Back
Topp