Høres greit ut for meg
![]()
Så kos
flere som slenger seg med?
Og forslag til hvor vi kan møtes? er ikke veldig kjent i Lillestrøm men skal nok finne fram
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres greit ut for meg
![]()
Siden det er en lørdag så bør det gå uansett tidspukt, hvis det først passer.. Hulerboermannen kan ta ungen og jeg kan ta bilen. Eneste er at det kan være den dagen vi skal flytte alt av møbler og da trenger han bilen og noen til å passe ungen. Vi har ikke så mange som kan hjelpe oss, dere får finne ut hva som passer dere best også blir jeg med om det viser seg å passe. Vi vet om vi har solgt eller ikke på tirsdag.jeg tenker dagtid? men er åpen for kvelden også, sambo skal på utdrikningslag så har i grunnen hele dagen fri![]()
Er mange koselig restauranter i Lillestrøm![]()
Siden det er en lørdag så bør det gå uansett tidspukt, hvis det først passer.. Hulerboermannen kan ta ungen og jeg kan ta bilen. Eneste er at det kan være den dagen vi skal flytte alt av møbler og da trenger han bilen og noen til å passe ungen. Vi har ikke så mange som kan hjelpe oss, dere får finne ut hva som passer dere best også blir jeg med om det viser seg å passe. Vi vet om vi har solgt eller ikke på tirsdag.
♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡
Hvordan ligger det ann? får vi til noe på lørdag eller skal vi vente og se om vi får med flere?
Ser ut til at jeg må trekke megSamboer skal kjøre svigermor til Fredrikstad, og siden han var så flink med å bytte dører med naboen så tør jeg ikke å si nei
Men rop ut om dere finner en annen dag daDag eller kveld
![]()
Den er godtenkte bare det var greit å avklare nå hvis det skulle bli noe av
vi får prøve igjen seinere, litt moro å kjenne hverandre litt om vi ligger på ahus samtidig
![]()
Kan vi ikke prøve å møtes på Garcone (kafeen på stasjonen) en kveld til uka? Jeg kan alle kvelder![]()