Treff i Østfold

Vet det er flere som bor i nærheten, så håper det er flere som også vil bli med :D

Enig at det er skummelt, men tenk så koselig det blir når man møtes :D Litt pinlig i begynnelsen, og så tror jeg det går seg til.
Vi kosa oss i Trheim i alle fall :)

Jeg jobber 0730-1530 man-fre og er stort sett ledig på ettermiddagen. Akkurat nå til helga skal jeg en tur til Trondheim, men er ledig igjen neste uke :) Er ikke så godt kjent i området da vi flyttet hit for ikke så lenge siden, så har ikke så mange forslag til steder, men har bil så jeg kommer meg fint rundt :)

Jeg er med :) Bor i Son
Hadde vært veldig koselig! :) jeg bor i Trøgstad :)
Kanskje jeg tør..hihi..Råde her ;)
Jag är gärna med :) bor i moss :)
Om det passer med jobb og alt annet av planer kunne jo det vært koselig. Fredrikstad her :)

Da kommer jeg med noen helt tilfeldige forslag, kom gjerne med andre forslag hvis dere har :-)

Lørdag den 13.02 kl. 14.00? Mitt forslag er jordbærpikene på mosseporten. Mosseporten (i Moss) er rett ved E6, så det er lett for alle å finne frem.

Da kommer jeg med noen helt tilfeldige forslag, kom gjerne med andre forslag hvis dere har :-)

Lørdag den 13.02 kl. 14.00? Mitt forslag er jordbærpikene på mosseporten. Mosseporten (i Moss) er rett ved E6, så det er lett for alle å finne frem.
Den dagen skal jeg i 30-årslag, så da får dessverre ikke jeg vært med :(
Er det sånn at hverdager fungerer dårlig for andre her inne? :) tenker på om det pleier å være en del folk på senteret på lørdager? :p

Er det sånn at hverdager fungerer dårlig for andre her inne? :) tenker på om det pleier å være en del folk på senteret på lørdager? :p
Jag jobbar den lördagen, så den dagen blir lite svår. Men mitt i veckan, lite sent på eftermiddag /kvällen på jordbär pikene då? Vilka kan de ? :)

Jeg er med på en ukedag også :-) Jeg sa bare den første datoen som pappa inn i hodet mitt!

Back
Topp