Treff i Østfold

Mosseporten eller et annet sted i Moss er fint ...men helger er vanskelig..

Hva med mandag 15.02? Jeg har ikke jobb eller barn å ta hensyn til, så hvis noen har litt "trangere" timeplan, så kom gjerne med forslag på hvilke dager som passer :-)

Hva med mandag 15.02? Jeg har ikke jobb eller barn å ta hensyn til, så hvis noen har litt "trangere" timeplan, så kom gjerne med forslag på hvilke dager som passer :)
Mandag 15. -kan- gå, men da er jeg på høgskolen og usikker på formen min.. :p mandag 22. har jeg derimot fri, kan det passe? :)

Mandag 15. -kan- gå, men da er jeg på høgskolen og usikker på formen min.. :p mandag 22. har jeg derimot fri, kan det passe? :)

Går du på hiof? Uke 8 er det vinterferie, så da tenker vi å dra en tur på fjellet. :p Men hva men en annen dag i uke 7? Eller skal du på høgskolen hver dag den uken?

Går du på hiof? Uke 8 er det vinterferie, så da tenker vi å dra en tur på fjellet. :p Men hva men en annen dag i uke 7? Eller skal du på høgskolen hver dag den uken?
Ja, den i Halden :)
Åh, sant det! :p jeg er på høgskolen hver dag i uke 7 (vi har samlingsbasert studie, så er på skolen hel uke om gangen :) )
Jeg kan evnt prøve, og går det ikke så går det ikke? :p

Ja, den i Halden :)
Åh, sant det! :p jeg er på høgskolen hver dag i uke 7 (vi har samlingsbasert studie, så er på skolen hel uke om gangen :) )
Jeg kan evnt prøve, og går det ikke så går det ikke? :p

Der går jeg også :-) Vi kan jo også være litt gærne å treffes allerede til uka?

Åh! Hva går du? :D
Nå skal ikke jeg dit før i uke 7 da, men kunne kanskje tatt en lunch da? :D
Vi er på skolen ca hver 3.uke :)

Jeg går GLU (lærerutdanninga). Hva går du? Går du på deltid siden dere har sånne samlinger? :-) Jeg er med på lunsj en dag. Det hadde vært veldig hyggelig :D

Jeg går GLU (lærerutdanninga). Hva går du? Går du på deltid siden dere har sånne samlinger? :) Jeg er med på lunsj en dag. Det hadde vært veldig hyggelig :D
Går BLU-Deltid :)
Hadde vært veldig hyggelig ja! :D få til i uke 7 eller? :D

Lilletrampepus her :p (vet ikke hvilket nick som dukker opp)

Samme her :) har skjønt det som at torsdagen er valgfri å delta på..? Samme for dere eller?

Før har vi nesten kun hatt obligatorisk på onsdager, men dette semesteret skal vi plutselig ha så og si hver dag obligatorisk. At vi har fri torsdag i uke 7 er helt tilfeldig, men jeg sier ikke nei takk til en dag med fri :p

Før har vi nesten kun hatt obligatorisk på onsdager, men dette semesteret skal vi plutselig ha så og si hver dag obligatorisk. At vi har fri torsdag i uke 7 er helt tilfeldig, men jeg sier ikke nei takk til en dag med fri :p
Tror de har stramma mye inn generelt sett med fravær :p
På torsdag er det ingen forelesninger, men det er noe opplegg som skjer der for både ansatte og studenter.. Valgfritt etter det jeg skjønte :)
Vi har alt obligatorisk, og 80% oppmøtekrav :p

Tror de har stramma mye inn generelt sett med fravær :p
På torsdag er det ingen forelesninger, men det er noe opplegg som skjer der for både ansatte og studenter.. Valgfritt etter det jeg skjønte :)
Vi har alt obligatorisk, og 80% oppmøtekrav :p

Ja, det virker sånn. Vi har vært veldig heldig tidligere med lite obligatorisk og lærere som ikke tar opprop :D

Jeg er med :) Bor i Son
Hadde vært veldig koselig! :) jeg bor i Trøgstad :)
Kanskje jeg tør..hihi..Råde her ;)
Jag är gärna med :) bor i moss :)
Om det passer med jobb og alt annet av planer kunne jo det vært koselig. Fredrikstad her :)
Jeg blir også gjerne med! :)
Moss og ettermiddager passer best for meg.
Jeg er kanskje innterisert i å være med :)

Hva med en ukedag i uke 9? Hvilken dag passer for dere?

Back
Topp