Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg tør..hihi..Råde her![]()
Vi kosa oss i Trheim i alle fallEnig at det er skummelt, men tenk så koselig det blir når man møtesLitt pinlig i begynnelsen, og så tror jeg det går seg til.
Vart och när ska vi mötas?![]()
Jeg er medBor i Son
Hadde vært veldig koselig!jeg bor i Trøgstad
![]()
Kanskje jeg tør..hihi..Råde her![]()
Jag är gärna medbor i moss
![]()
Om det passer med jobb og alt annet av planer kunne jo det vært koselig. Fredrikstad her![]()
Den dagen skal jeg i 30-årslag, så da får dessverre ikke jeg vært medDa kommer jeg med noen helt tilfeldige forslag, kom gjerne med andre forslag hvis dere har![]()
Lørdag den 13.02 kl. 14.00? Mitt forslag er jordbærpikene på mosseporten. Mosseporten (i Moss) er rett ved E6, så det er lett for alle å finne frem.
Jag jobbar den lördagen, så den dagen blir lite svår. Men mitt i veckan, lite sent på eftermiddag /kvällen på jordbär pikene då? Vilka kan de ?Den dagen skal jeg i 30-årslag, så da får dessverre ikke jeg vært med![]()
Er det sånn at hverdager fungerer dårlig for andre her inne?tenker på om det pleier å være en del folk på senteret på lørdager?
![]()
Den dagen skal jeg i 30-årslag, så da får dessverre ikke jeg vært med![]()
Er det sånn at hverdager fungerer dårlig for andre her inne?tenker på om det pleier å være en del folk på senteret på lørdager?
![]()