Treff drammensområde

Eg møter opp på Z i morgo kl 12 :) Håpar inderleg at nokon andre gjer det og ;)


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
Tenkte å møte opp jeg og. Men klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal kjøre eller ta toget.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Heisann! Vi er med Vi. Har vært Syke noen dager nå, men nå kan Vi iallefall bevege oss frit. Haha. Klokken 12 på z, var, det rett?
 
På Z kl 12 :)


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
Har fått time til kiropraktor kl 13:30 på åssiden så kan møte dere en times tid. Blir litt knapt da men...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Mulig vi henger oss på etterhvert vi også:) men vi må også komme oss mer inn i rutinene.. Fungerer om dagene kun som en ku og bleieskiftarbeider:p
Er du fortsatt bare ku og bleieskiftarbeider? ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir det noe i påsken, så kan kanskje jeg ta meg en tur også :) Har pratet om å besøke svigermor i hvittingfoss en tur, og da reise innom min familie i Drammen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Er du i området fortsatt? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Spørs om jeg blir med. Har så langt ikke fått sove... Lillemor har vondt i magen pga den dumme trøskekuren :-( :-( og hodet mitt er helt ødelagt

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Spørs om jeg blir med. Har så langt ikke fått sove... Lillemor har vondt i magen pga den dumme trøskekuren :-( :-( og hodet mitt er helt ødelagt

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Æsj så kjedelig!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Selvfølgelig fint vær også :-( kjipt å ikke kunne være med :-(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Var veldig hyggelig og møta dikka (2) i dag :) Håpar me klara og treffast igjen og at det klaffer med fleire :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Var veldig hyggelig og møta dikka (2) i dag :) Håpar me klara og treffast igjen og at det klaffer med fleire :)


Sent from my iPad using BV Forum
Ja det var hyggelig :) selv om det ble litt knapt for min del. Må få til flere ganger:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper Vi kan gjøre dette flere ganger, for det var morsomt. Jeg fikk spise is og greier.
Heldiggris ;) Hadde nok tatt meg en kaffe etter maten om jeg hadde hatt tid


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp