Treff drammensområde

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Skulle vi prøvd på et treff for oss i drammensområde? Sette en dato litt godt fram i tid som ingen har booket noe på enda, og slik at alle har kommet seg etter fødsel og er klar for å dra en tur hjemmefra.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde vært trivelig. Jeg tenker kanskje etter påske? Er en liten stund til, men for min del trenger jeg litt tid på å komme inn i rutinene her hjemme. Og syns det er bedre å farte rundt når ammingen er mer på stell og babyen er litt større.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Mulig vi henger oss på etterhvert vi også:) men vi må også komme oss mer inn i rutinene.. Fungerer om dagene kun som en ku og bleieskiftarbeider:p
 
Jeg har og kjempe lyst. Men som andre sier vil jeg og ha litt tid å danne rutiner. Litt skeptisk til å drasse med tvillingene så "langt" alene ennå. :p
Men en gang må bli den første. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Eg er med! :) Har allerede vore ute på masse rart og på ein eller anna måte så går det greitt :) Det berre funka :)


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
Ja det var derfor jeg skrev en dato litt langt fram i tid. Jeg føler det går greit for min del nå både med min egen form, amming og alt. Men nå fikk jo jeg baby helt i begynnelsen av februar. Er ikke barebare å dra noe sted i begynnelsen!! Men skal vi bare vente da eller sette en dato som folk kan holde av? Husker forrige trefftråd så kunne ingen den dagen allilevel...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal til Solbergelva i påsken da vi skal døpe Mai-Eline den 20. april i Nedre Eiker kirke. Noen fler som skal ha dåp da? Hadde vært morro å treffes på kaffe i Drammen en av dagene vi var der nede.
 
Blir det noe i påsken, så kan kanskje jeg ta meg en tur også :) Har pratet om å besøke svigermor i hvittingfoss en tur, og da reise innom min familie i Drammen :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal til Solbergelva i påsken da vi skal døpe Mai-Eline den 20. april i Nedre Eiker kirke. Noen fler som skal ha dåp da? Hadde vært morro å treffes på kaffe i Drammen en av dagene vi var der nede.
Det må gå an å få til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Noen tips til dato og sted?
Flere som er interessert?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Dersom nokon er int. så skal eg og ei februardame møtast i morgo på rortunet (Slemmestad) ca kl 11. Dersom været er bra kjem vi til å gå ein tur og :)


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
Dersom nokon er int. så skal eg og ei februardame møtast i morgo på rortunet (Slemmestad) ca kl 11. Dersom været er bra kjem vi til å gå ein tur og :)


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Sønnen min kommer hjem fra skolen kl 13 på onsdager så passer dårlig for meg, men ellers bra initiativ


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Kva med ein dag etter påske? Første onsdagen/torsdagen?


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
Kva med ein dag etter påske? Første onsdagen/torsdagen?


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Jepp:)

selene og snykvit: hvilke datoer er dere ved Drammen? Regner med dagene før dåp er travle?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Torsdag syns jeg er en grei dag :) er det en idé å kanskje reservere bord? Kjedelig å møtes og så er det fullt. Vet det pleier å være endel folk som møtes på dagtid :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Torsdag syns jeg er en grei dag :) er det en idé å kanskje reservere bord? Kjedelig å møtes og så er det fullt. Vet det pleier å være endel folk som møtes på dagtid :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Ja det kan være lurt. Jeg har vært på bv-treff på pigen før, der er det grei plass til barnevogner. Men finnes sikkert andre steder med plass også. Alle dager passer for meg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper denne jenta snur døgnet snart så jeg og ksn være med! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Skal prate litt med mannen i dag om påsken, også sier jeg i fra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp