Treff drammensområde

21, 22 eller 23 folkens? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

23 passar best for meg. 21 kjem me heim frå fjellet og skal på "6" vekekontroll den 22 kl 12 - så da må det bli litt seinare på dagen.

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Flere som er med den 23?

Jeg må stå på kanskje. Håper jeg får det til. Men er så skeptisk til å dra så "langt" alene med twinsa.
Har jo vært sååå gøy å møte dere alle.
Jeg skal prøve å reise litt omkring før den tid å venne oss på det. Så håper jeg det går. ;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

*skulle bodd nærmere*...

Ja, må treffes en plass vi kan spise. Eneste spisestedet jeg har vært på i Drammen er Glass, men jeg vet ikke hvor lett det er med barnevogn der....
Hørtes iallefall ut som en plass du vil være forsiktig med barnevogna :p

Sent from my LT26i using Tapatalk

Ja, må treffes en plass vi kan spise. Eneste spisestedet jeg har vært på i Drammen er Glass, men jeg vet ikke hvor lett det er med barnevogn der....
Lenge siden jeg har vært der så er ikke sikker.

Hva sier dere andre?

Det er dyrt der... :-P

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Har ikkje masse peng og bruka på lunch, så fint med ein plass som er barnevogn vennlig og ikkje alt for dyrt ;)

Ja det er vel dyrt der ja. Hva med Pigen eller Z?

Har ikkje vore på Pigen eller Z - faktisk så har eg berre vore på Felini og ete mat i Drammen :P

Z har vel bedre plass til barnevogner. På Pigen er det verre å få vognene inn døra. Sliter med å gå inn der generelt :-P ha ha! Tror faktisk ikke vogna mi går inn der engang...

• Liker
Reactions: EJ
OK da sier vi Z :)
Den 23.
Klokken ?

Kl 12? Grei lunch tid iallefall ;)
Eg og Arin kjem :)

Er med jeg, hvis lillemor er i form! Orker ikke hvis det blir sånn som i dag... Kan ikke sitte i ro med henne i et minutt før hun blir urolig :-(

Hvordan er stemningen for å møtes?

Back
Topp